Zo is hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:14 schreef Nashje het volgende:
Goede wedstrijd. Ben trots op Sneijder.
Alle kakkerlakken mogen dood vallen.
Toch raar, met 2 kampioenschappen achter elkaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de laatste 3 jaar niet meer gebeurt
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd.... In ieder geval in onderlinge wedstrijden.quote:
De A1 is gewoon kampioen geworden anders. En vorig jaar ook. Of ben ik scheel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd...
De eerste en tweede goal van Ajax was slecht verdedigd, terwijl de eerste goal volgens mij redelijk duidelijk buitenspel was. Ajax hield het langer vol en sloeg op tijd toe, dus wat dat betreft is het inderdaad verdiend.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het uiteindelijk wel verdiend, al moet ik zeggen dat psv sterk terug kwam na een heel slecht begin. Na de 2-1 was het bij psv over, en kon Ajax betrekkelijk makkelijk de wedstrijd beslissen. Mijn conclusie is in ieder geval dat het dit jaar tussen Ajax en psv zal gaan. Aan Salcido gaan jullie nog een hoop plezier beleven.
Ik dacht eerst ook dat het buitenspel was. Rosales stond wel voor zijn man, maar wel achter de bal; dus geen buitenspel. De wedstrijd zelf was redelijk. Vooral Emanuelsson speelde weer erg sterk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De eerste en tweede goal van Ajax was slecht verdedigd, terwijl de eerste goal volgens mij redelijk duidelijk buitenspel was. Ajax hield het langer vol en sloeg op tijd toe, dus wat dat betreft is het inderdaad verdiend.
Salcido speelde een goede wedstrijd, Koné 65 minuten en Aissati ook. Daar was in soms echt van onder de indruk.
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".quote:
gebeurt veel vaker, en zal in de toekomst veel vaker voorkomen ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Goh, verslaat de ajax-jeugd voor het eerst sinds tijden de Feyenoord-jeugd ook weer eens een keertje?![]()
Dank uquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".
Moet jij zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:58 schreef WEST het volgende:
[..]
gebeurt veel vaker, en zal in de toekomst veel vaker voorkomen ook
kortom je muil houden als je niks zinnigs te zeggen heb
quote:maar de eerste van de 4 prijzen zijn binnen![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
Ik vond die post van iemand voor de wedstrijd ook geniaal: "Moens krijgt standaard 3 tegen".
Ik vond de mijne beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef BobbyHill het volgende:
Moens speelt Gomes gewoon meteen uit de basis
Ben ik het mee eens, Vermaelen speelde trouwens weer ijzersterkquote:
Welk jeugd teams van Feyenoord werden kampioen? Zelfs daar kunnen ze het nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar deed de Feyenoord-jeugd het geloof ik in bijna alle competities een stuk beter dan de Ajax-jeugd.... In ieder geval in onderlinge wedstrijden.
Ik denk dat het weer ouderwets AJAX kan worden met regelmatig hoge scores.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Gefeliciteerd heren(voor alle sympathieke ajacieden hier dan
).
Ga nog maar niet te vroeg in Hosanna stemming want de competitie begint al snel! Maar ik denk dat het een interessante competitie kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |