Jullie hebben toch al genoeg aanvallers?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Van mij mag Van der Meyde mislukken bij Everton dan kan Ajax hem volgend jaar mooi kopen.
Rosales kan het wel liet hij zien bij de Olympische spelen. Dus hij mag het dit jaar laten zien.quote:
We hebben maar één redelijke rechtsvoor: Rosales.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Jullie hebben toch al genoeg aanvallers?
Maar die wil altijd aan spelen toekomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
We hebben maar één redelijke rechtsvoor: Rosales.
dat wil iedereenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar die wil altijd aan spelen toekomen.
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.quote:
Ik kan me vergissen, maar speelde hij toen niet als schaduwspits? Een soort 4-4-1-1 speelstijl maar hij de eerste 1 zegmaar invulde? Dat dacht ik tenminste..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Rosales kan het wel liet hij zien bij de Olympische spelen. Dus hij mag het dit jaar laten zien.
alsof je zomaar de hele tijd op de bank zit, gezien blessures en schorsingen e.d. komt ie makkelijk aan zn wedstrijden. Bovendien kan het niet altijd feest zijn, moet ie maar aantonen dat ie beter is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.
Als er een betere speler op jouw positie staat wordt je zelf automatisch ook gedwongen om nog beter te spelen. Maar het is toch geruststellend dat jij je zo betrokken voelt bij onze selectiequote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, maar op zijn leeftijd en met zijn kwaliteiten is ie weg bij Ajax als je hem op de bank zet.
quote:13/8/2006 - Ajax A1 pakt overtuigend Supercup tegen Feyenoord: 5-0
(Gepost door )
Ajax A1 heeft zondagmiddag ten koste van Feyenoord de Super Cup gewonnen. Met liefst 5-0 droogden de Ajacieden de Rotterdammers af en zo kon het team van trainer Sonny Silooy de eerste prijs van het jaar al vroeg bijschrijven.
Op slag van rust, bij een 1-0 voorsprong, kreeg Ajax na een actie van de Feyenoord-doelman een strafschop mee. Bovendien werd de Rotterdamse keeper van het veld gestuurd. Vurnon Anita bepaalde de stand op 2-0.
In het laatste kwartier van de wedstrijd bouwde Ajax de comfortabele voorsprong uit tot een grote 5-0 zege en was de Super Cup voor de junioren van de trainers Sonny Silooy en Dick de Groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |