JCS als prijs stelt niet veel voor, als testcase is deze wedstrijd best interessant. Om dan te zeggen dat het je helemaal niks boeit geloof ik niks van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:29 schreef Nashje het volgende:. Als Ajax dik wint, dan zeg ik dat nog.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:30 schreef Nashje het volgende:
Arrogant. Kom nou toch. Johan Cruijff schaal stelt toch geen fuck voor man. Had liever dat we vandaag al begonnen met de competitie.
ga jij nou maar pupillen uitscheldenquote:
Ach, testcase. De helft van psv doet niet mee, bij Ajax doet Huntelaar niet mee en krijgt Maduro ineens rust. Het enige wat me boeit is hoe de nieuwelingen en de voorhoede 't gaan doen. Eindstand zal me een worst wezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
JCS als prijs stelt niet veel voor, als testcase is deze wedstrijd best interessant. Om dan te zeggen dat het je helemaal niks boeit geloof ik niks van.
Pupillen uitschelden?!? Nee... dat meen je niet, dat is echt te triest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ga jij nou maar pupillen uitschelden![]()
En toch is zo'n schaaltje wel een leuk hebbedingetje om mee naar huis te nemen. We hebben er al genoeg, maar toch.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach, testcase. De helft van psv doet niet mee, bij Ajax doet Huntelaar niet mee en krijgt Maduro ineens rust. Het enige wat me boeit is hoe de nieuwelingen en de voorhoede 't gaan doen. Eindstand zal me een worst wezen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen?), ik heb vandaag wel vertrouwen, ik hoop dat Babel gaat knallen.
En Nashje, tellen de goals in voorronde CL niet voor je sig?
Huntelaar scoorde ook nog tegen Inter hequote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen
Vorig seizoen ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde ook nog tegen Inter he
Nee hoor. Alle Ajacieden zijn welkom in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]o ja, iemand noemt de topictitel (terecht) arrogant en zijn mond dient gesnoerd te worden
Neuh, zo gek is die reactie niet. Gewoon laten lopen en als je ergert aan Dirk, doe je je ogen dicht tel je tot 10, gooi je een flesje Grolsch achterover en ga je verder met posten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:52 schreef Nega het volgende:
Reageer is niet op Dirk-Kuijt (hier kan een mod zeker niets aan doen?)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, zo gek is die reactie niet. Gewoon laten lopen en als je ergert aan Dirk, doe je je ogen dicht tel je tot 10, gooi je een flesje Grolsch achterover en ga je verder met posten.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]![]()
Dirk kan nog irritanter dan mij zijn hier, maar vaak heeft ie ook wel gelijk, al brengt ie het nogal vervelend.
dan spoor je toch niet helemaal of wel soms?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
Alles anti joden is leukquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:13 schreef keijz het volgende:
[..]
[..]
dan spoor je toch niet helemaal of wel soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |