Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dan durven jullie hier te roepen dat Dirk-Kuijt triest is...
Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggen
Daarom: ik bedoelde het als afsluiter van: mijn vraag is eigenlijk niet echt gepast in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vinden
Ik geloof er geen zak van, maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.
Dat vind ik wel een beetje sneu eigenlijk. Op twee manier uit te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben net terug
Was wel leuk sfeertje voor een dagjesmensen wedstrijd
Wat een herrie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Beetje brakke kwaliteit:
voor de wedstrijd,,,
Mja tis normaal op 410 minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Was de eerste keer dat ik in de buurt van de 410 mensen zat
Echt gaaf als een half vak springt voel je meteen dat het stadion trilt
echt bizar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
Sprong PLAE@ ook mee dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |