Och lieverd toch.
![]()
Wat klinkt het zwaar en moeilijk! Juultje was ook erg onverzadigbaar in den beginne, mede doordat ie (zoals Storm ook lees ik) vaak snel in slaap viel tijdens het drinken en dus geen volledige voeding binnen kreeg. Wat doe je om hem wakker te maken/houden? Kriebelen/krassen onder de voetjes werkt! Het is een beetje zielig, maar het werkt wel! En, lieve Sugar, dat in slaap vallen duurt echt maar een week of drie meis. Het gaat over!!! Hou vol joh, want straks breekt er echt een fijne en makkelijke periode aan. Je kunt het, dat weet ik gewoon zeker. Het is zo logisch dat je nu twijfelt. Je bent net bevallen, zit midden in de kraamtranentijd, alles is gek en onwerkelijk, je bent zo moe dat je niet meer weet waar je het zoeken moet.... Pffff, nogal wiedes dat je af en toe denkt; ik grijp de fles. En dan nog die snertkloven!
![]()
Tranen met tuiten huilde ik iedere keer als ie begon met drinken. Maar ook dat gaat snel over zijn. Lief lief vriendinnetje: ik geef je een dikke knuffel
![]()
en ik geloof echt dat je het kunt! ECHT!!! En ik hoop dat je nog ergens de kracht vandaan weet te halen om nog even door te zetten. In ieder geval een paar weken. Je kunt dan altijd nog beslissen om te stoppen. En meis, besef je ook dat kleine Storm nog zo'n piepkuiken is, dat ie sowieso niet zo veel drinkt. Ik bedoel... dat jij na het voeden zelfs nog een bodempje kolft (op dag 5 pas nota bene!) vind ik juist heel erg knap! Ik kolfde de eerste keren steeds echt maar 10cc ofzo, en dat was na 5 weken ongeveer. Nou, bla bla bla, het is een heel verhaal geworden, maar de bottom-line is dat ik echt denk dat je het kunt!!! Zet hem op, ik denk aan je!
[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 06-09-2006 14:10:28 ]