Ja, het dagje bv geven lijkt mij ook een goed planquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef E.T. het volgende:
Mijn idee is ook; kinderen een dagje de deur uit en dan alleen met de baby en bij elke kik aanleggen. Een bv-dagje dus. (misschien ndere kinderen een dagje bij oma oid als papa niet mee wil werken?)
Pixels, van zulke mensen zou ik ook kriegel worden hoor!
Je bent dus pas bevallen? Ja, dan kan dat...stuwing kan gepaard gaan met koorts..meestal een paar daagjes. ALs het langer aanhoud..of na 3 weken pas en je voelt je er zwak en ziek bij kan het op een borstonsteking duiden. hoeft niet, maar kánquote:Op zondag 3 september 2006 15:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje:
Wannneer je stuwing hebt en je laat het even zo, kun je je daarvan dan een beetje beroerd gaan voelen? Bijvoorbeeld: zweterig, misselijk, hoofdpijn.
Je kunt volgens mij het beste de borst inderdaad of helemaal leeg kolven en dan de andere borst geven om te drinken, of de borst helemaal leeg laten drinken (eventueel het laatste beetje kolven). En mij lijkt de laatste optie het handigst (bij de eerste optie wordt er uiteindelijk meer melk geproduceerd, waardoor de productie niet afneemt).quote:Op zondag 3 september 2006 18:38 schreef nebelung het volgende:
Pixels, hier boven gaf lovechild het advies om eens helemaal leeg te kolven. Stukje naar boven.
bij mij is 't nog altijd te merken op de dagen dat ik ongesteld moet worden/net ben geworden, in ieder geval aan de wat teruggelopen produktie. maar tegenwoordig is dat minder dramatisch dan in 't begin, omdat de bv voor anna nu nog maar een bijgerechtje is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:22 schreef nebelung het volgende:
Ik ben ongesteld geworden, denk ik, voor het eerst. Ik zit meteen met een lastig kind aan de borst. Ze drinkt wel, maar met wat protest. Zal wel anders smaken denk ik.
Gaat dat over als het helemaal doorzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |