Eerste kan ik inkomen, maar dat tweede... Waarom niet??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil een bogner shiva maar heb het geld er niet voor, en vind dat ik het nog niet waard ben kwa niveau
Hals element (switch omhoog), volume half dicht, beetje reverb... lijkt het er al een stuk meer op! En op je versterker goed instellen... 't zal nooit akoestisch klinken, want dat is het niet! Maar zo zal't iets meer like it zijn!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, hmm. Helaas heb ik geen electro-akoestische gitaar, want ik heb vaak wel zoiets van "Goh, kan ik dit nummer maar opnemen akoestisch". Mijn Les Paul klinkt meteen zo electrisch als ik daar het ritme mee ga spelen.
Is die prijs al wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Even het volgende:
[..]
Wil Mister Off-topic 2006 zich er even buiten houden
Net een semi-akoestische Fender verkocht voor 150 euro, ben je net te laat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, hmm. Helaas heb ik geen electro-akoestische gitaar, want ik heb vaak wel zoiets van "Goh, kan ik dit nummer maar opnemen akoestisch". Mijn Les Paul klinkt meteen zo electrisch als ik daar het ritme mee ga spelen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Jorikjet het volgende:
Kings of Convenience!
Shoquerock, ook een beetje. Met die bril van Erlendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef Jorikjet het volgende:
extreme death metal hardcore glitter rock
myspace
JACK JOHNSON VERGELIJKEN MET KOC IS HEILIGSCHENNIS.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hahahaha
www.kingsofconvenience.com
Rustige popmuziek, klinkt wel oke... beetje zo'n ritme gitaartje als Jack Johnson, met een wat jazzy dingetjes op de piano enzo...
Jack Johnson + Norah Jones + de X Factor= Kings of Convenience
Heel veel gedempt, maar dat is vaak een derde gitaar die hij eroverheen speelt later in de studioversie. Voor de rest gebruikt KoC heel aparte akkoorden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen...
Tool is dan ook een genre op zich.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Maar je kan Tool ook met niks vergelijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Ja dat wel... TOOLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tool is dan ook een genre op zich.
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |