Dat bepalen wij wel, ja!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil een bogner shiva maar heb het geld er niet voor, en vind dat ik het nog niet waard ben kwa niveau
Jawel man, ik ga ook niks kopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:36 schreef Desensitized het volgende:
Zal er aan denken. Denk alleen niet dat ik ga spelen, want dan speelt het GAS weer op, en dat kan ik niet betalen
Superkleine Fok! Gitaristentopic mini-meet bij Dirk morgen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:50 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook een toffe top + 4 x 12... maar ik kan het niet betalen en ik heb er geen ruimte voor, ik speel niet in een band en ik heb geen optredens... dat is pas nutteloos! En toch wil ik 't!
Ja! Ik ben er ook echt heel erg blij mee, hij klinkt als een dijk! (nee, niet als De Dijk!) Maar het is een combo, want ik heb geen ruimte voor zo'n enorm gevaarte... maar ik zou wel graag de Koch Multitone of Powertone met een 4x12 erbij hebben... Het ziet er machtig uit! Dan maar een hernia!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Twintone! Als dat geen toffe versterker is, weet ik het ook niet meer
Ik had tot vorig jaar een Marshall 4x12, maar die heb ik geruild (+bijlegging van zijn kant) voor een 2x12omdat ik gek werd van het sjouwen, en tegelijkertijd ook weer niet zóveel speelde. Voor mijn kamertje is zo'n klein bakkie veel fijner. Maar het klinkt wel zo'n stuk minder dat ik toch overweeg weer aan de 4x12 te gaan
Eerste kan ik inkomen, maar dat tweede... Waarom niet??quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:39 schreef Jorikjet het volgende:
ik wil een bogner shiva maar heb het geld er niet voor, en vind dat ik het nog niet waard ben kwa niveau
Hals element (switch omhoog), volume half dicht, beetje reverb... lijkt het er al een stuk meer op! En op je versterker goed instellen... 't zal nooit akoestisch klinken, want dat is het niet! Maar zo zal't iets meer like it zijn!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, hmm. Helaas heb ik geen electro-akoestische gitaar, want ik heb vaak wel zoiets van "Goh, kan ik dit nummer maar opnemen akoestisch". Mijn Les Paul klinkt meteen zo electrisch als ik daar het ritme mee ga spelen.
Is die prijs al wegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:48 schreef Even het volgende:
[..]
Wil Mister Off-topic 2006 zich er even buiten houden
Net een semi-akoestische Fender verkocht voor 150 euro, ben je net te laat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, hmm. Helaas heb ik geen electro-akoestische gitaar, want ik heb vaak wel zoiets van "Goh, kan ik dit nummer maar opnemen akoestisch". Mijn Les Paul klinkt meteen zo electrisch als ik daar het ritme mee ga spelen.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:51 schreef Jorikjet het volgende:
Kings of Convenience!
Shoquerock, ook een beetje. Met die bril van Erlendquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef Jorikjet het volgende:
extreme death metal hardcore glitter rock
myspace
JACK JOHNSON VERGELIJKEN MET KOC IS HEILIGSCHENNIS.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hahahaha
www.kingsofconvenience.com
Rustige popmuziek, klinkt wel oke... beetje zo'n ritme gitaartje als Jack Johnson, met een wat jazzy dingetjes op de piano enzo...
Jack Johnson + Norah Jones + de X Factor= Kings of Convenience
Heel veel gedempt, maar dat is vaak een derde gitaar die hij eroverheen speelt later in de studioversie. Voor de rest gebruikt KoC heel aparte akkoorden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen...
Tool is dan ook een genre op zich.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Maar je kan Tool ook met niks vergelijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Ja dat wel... TOOLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tool is dan ook een genre op zich.
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef SlaggY het volgende:
Ik probeer nu wat toonladders te spelen, maar snap de aanduiding op internet nog niet echt.
Onderstaand plaatje zou bijvoorbeeld toonladder A mineur moeten zijn. Moet ik nu alleen de zwarte bolletjes spelen? En wat zijn de rode dan?
Neuh hoor, jou keuzequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Die dimebag snap ik nou geen flikker van, zo goed was die kerel nou ook weer niet
(ik heb nu volgens mij ruzie)
JA DAT DOEN WE JACK NIET AAN!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
JACK JOHNSON VERGELIJKEN MET KOC IS HEILIGSCHENNIS.
Me neitherquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik vind op mijn beurt Hendrickx weer niks...
Ik doelde op de vergelijking, niet Faith No More... ik heb zelf The Real Thing, Album of the Year en nog een waar ik zo 1-2-3 de titel niet meer van weet... dus nee FNM vind ik niet dom...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...
Zeg me dat het niet zo is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef Desensitized het volgende:
Wie de neuk is Nick Drake nou weer!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nick_Drakequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef Desensitized het volgende:
Wie de neuk is Nick Drake nou weer!
quote:Hij wordt beschouwd als een van de belangrijkste songwriters van de twintigste eeuw, zoals ook bijvoorbeeld Elliott Smith en Jeff Buckley.
Aha, Friesland!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:44 schreef Desensitized het volgende:
Elliott Smith en Jeff Buckley![]()
Moet ik me al gaan schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |