JACK JOHNSON VERGELIJKEN MET KOC IS HEILIGSCHENNIS.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef Thomzzzzz het volgende:
Hahahaha
www.kingsofconvenience.com
Rustige popmuziek, klinkt wel oke... beetje zo'n ritme gitaartje als Jack Johnson, met een wat jazzy dingetjes op de piano enzo...
Jack Johnson + Norah Jones + de X Factor= Kings of Convenience
Heel veel gedempt, maar dat is vaak een derde gitaar die hij eroverheen speelt later in de studioversie. Voor de rest gebruikt KoC heel aparte akkoorden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen...
Tool is dan ook een genre op zich.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Maar je kan Tool ook met niks vergelijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Ik hou er ook niet van als Tool wordt vergeleken met Faith No More of zoiets doms...
Ja dat wel... TOOLquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tool is dan ook een genre op zich.
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef Thomzzzzz het volgende:
nee hoor, luister maar naar zijn ritmeslagen... maar ik had al wel zo'n reply verwacht hoor.... dat is altijd als je iemands lievelingsband met een commerciele grootheid vergelijkt...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef SlaggY het volgende:
Ik probeer nu wat toonladders te spelen, maar snap de aanduiding op internet nog niet echt.
Onderstaand plaatje zou bijvoorbeeld toonladder A mineur moeten zijn. Moet ik nu alleen de zwarte bolletjes spelen? En wat zijn de rode dan?
Neuh hoor, jou keuzequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Die dimebag snap ik nou geen flikker van, zo goed was die kerel nou ook weer niet
(ik heb nu volgens mij ruzie)
JA DAT DOEN WE JACK NIET AAN!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
JACK JOHNSON VERGELIJKEN MET KOC IS HEILIGSCHENNIS.
Me neitherquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:25 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik vind op mijn beurt Hendrickx weer niks...
Ik doelde op de vergelijking, niet Faith No More... ik heb zelf The Real Thing, Album of the Year en nog een waar ik zo 1-2-3 de titel niet meer van weet... dus nee FNM vind ik niet dom...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
FNM dom noemen is ook een behoorlijke zonde...
Zeg me dat het niet zo is...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef Desensitized het volgende:
Wie de neuk is Nick Drake nou weer!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nick_Drakequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef Desensitized het volgende:
Wie de neuk is Nick Drake nou weer!
quote:Hij wordt beschouwd als een van de belangrijkste songwriters van de twintigste eeuw, zoals ook bijvoorbeeld Elliott Smith en Jeff Buckley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |