Het is heel simpel. Mijn laptop heeft een ingebouwde geluidskaart en voor het afspelen van mp3's werkt dat ding prima. Als ik er daarentegen gitaar op inspeel is er een hoorbare vertraging (latency) tussen het spelen van de noot en het opnemen/terugspelen van de noot. Dat zorgt ervoor dat het bijna onmogelijjk is om partijen zuiver over elkaar heen op te nemen. Om dat tegen te gaan is dit een externe (en vooral meer op muziek toegesneden) geluidskaart met als bonus zowel een 1/4" ingang (normale gitaarplug) als een XLR ingang (normale microfooningang).quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt maar het klinkt erg handig![]()
owkee op die manierquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Mijn laptop heeft een ingebouwde geluidskaart en voor het afspelen van mp3's werkt dat ding prima. Als ik er daarentegen gitaar op inspeel is er een hoorbare vertraging (latency) tussen het spelen van de noot en het opnemen/terugspelen van de noot. Dat zorgt ervoor dat het bijna onmogelijjk is om partijen zuiver over elkaar heen op te nemen. Om dat tegen te gaan is dit een externe (en vooral meer op muziek toegesneden) geluidskaart met als bonus zowel een 1/4" ingang (normale gitaarplug) als een XLR ingang (normale microfooningang).
ja ik heb er een en ben er blij mee, en raad hem je aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
owkee op die manier![]()
Ik zat er zelf aan te denken om met de feestdagen een toneport aan te schaffen, ik weet niet of iemand ervaring heeft met dit aparaat?
En die rechterfoto, lieve kijkbuiskindertjes, verklaart waarom je geen metalen riemornament moet dragen als je de gitaar bespeeltquote:
Jij zegt 72 in romeinse cijfers is XXXXXXXIIIquote:
Das kort maar krachtigquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja ik heb er een en ben er blij mee, en raad hem je aan.
Ow op die manier. Ik bedoelde 73quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef Even het volgende:
[..]
Jij zegt 72 in romeinse cijfers is XXXXXXXIII![]()
ja heb er ondertussen al zo vaak een review hier over moeten geven.... ik heb de UX1. en sinds de upgrade naar Gearbox 2.0 is het apparaatje alleen nog maar beter geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Das kort maar krachtig![]()
Welke versie heb je?
73 is LXXIIIquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ik bedoelde 73![]()
Owkee dankjewelquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja heb er ondertussen al zo vaak een review hier over moeten geven.... ik heb de UX1. en sinds de upgrade naar Gearbox 2.0 is het apparaatje alleen nog maar beter geworden.
kost nieuw maar 130 euro ofzo, en is het helemaal waard.
Agh die romeinen zijn tog allemaal al doodquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
73 is LXXIII
L = 50
X = 10
V = 5
I = 1
Dan ga je straks zeker ook nog eens zeggen dan "Latijns" een stomme taal isquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Agh die romeinen zijn tog allemaal al dood![]()
Dan ga ik wel erg Oftopicquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan ga je straks zeker ook nog eens zeggen dan "Latijns" een stomme taal is.
Ach, volgens Dan Quayle is dat de gebruikelijke taal in Latijns-Amerika, dus wat dat betreft...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:36 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dan ga je straks zeker ook nog eens zeggen dan "Latijns" een stomme taal is.
Kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |