Ondertussen is ze zelf bijna 20quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:19 schreef Metal_Mart het volgende:
Dus als zij zelf breezer is, ben jij 10 jaar ofzo?
Ik kan gewoon niet tegen dat gore amsterdamse KUT accentquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef J-Will het volgende:
Mensen die toppertje afkraken
Gewoon lachen zo'n nummer, je moet er de humor van in kunnen zien.
*steen .... kruipen*quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:31 schreef Napster het volgende:
Toppertje?
wtf is dat nou weer? Klinkt zielig
Ik vind dit soort opmerkingen wel humor, eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef J-Will het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dat zegt weer wat over jou ...
Liet je je vriendin zomaar naar buiten?quote:
Toppertje is als grap bedoeld, mensen moeten muziek niet zo serieus nemen altijd. Met name alternatievelingen doen dit teveel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen wel humor, eigenlijk![]()
Ook grapjes kunnen kut zijn... Toppertje heeft dat denk ik wel bewezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Toppertje is als grap bedoeld, mensen moeten muziek niet zo serieus nemen altijd. Met name alternatievelingen doen dit teveel.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef Badmeester het volgende:
foto
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:46 schreef RijstNatie het volgende:
foto?
zoals ik dus. ik hoorde hem net voor de 1e keer, maar het was maar voor 2 sec bij zo'n ringtone reclamequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:45 schreef Solstice het volgende:
Als je geen tmf of mtv kijkt(aanrader) kan het best dat je dat nummer niet kent hoor.
Ja vertel eens iets meerquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef renz0r het volgende:
Hoe oud is ze? uiterlijk?
Bek houden Puta.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Amsterdammers moeten DOOOOOOOOODddOODddoooooooooooodDDD
ik zou dr neuken...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef Wessiej het volgende:
Dus ik zat vanochtend even te fokken, want wat moet je anders doen???
Dus opeens lijkt het alsof ik de duivel hoor janken, en hard ook, dus ik loop naar beneden, loop ik dichter naar de tv toe staat het liedje 'Toppertje' van die 2 nerds hard op en mijn zus zit mee te zingen.
Mijn klacht dus: Zussen die meezingen met Toppertje en zelf ook breezer zijn.
Als je foto's post doe dan ten minste van een lekkere griet, ipv een overjarige Mrs. Robinsonquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:07 schreef mrcool het volgende:
Is dit soms je zus?
Amen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:28 schreef J-Will het volgende:
Dat is een ex-jongen turned girlquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |