Dat moet zeker leuk zijn!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga proberen een seizoen te overwinteren daarachter.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u gaat ook op Wintersport... tenminste als er sneeuw ligt in de duinen en ik een slee heb gekocht
Ik wil als reisleider. Liefste Oostenrijk inderdaad, maar in Frankrijk is voor reisleiders meer keuze. Zeker als je met jonge mensen wil werken..... Moest dus maar eens frans gaan leren. Als reisleider niet gaat kan ik altijd nog les gaan geven, maar dat lijkt me eigenlijk minder leuk op dit moment.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
echt? wow. Word je dan snowboardleraar ofzo? En waar ga je? In Oostenrijk?
reisleider, da;s best hard werken maar wel leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil als reisleider. Liefste Oostenrijk inderdaad, maar in Frankrijk is voor reisleiders meer keuze. Zeker als je met jonge mensen wil werken..... Moest dus maar eens frans gaan leren. Als reisleider niet gaat kan ik altijd nog les gaan geven, maar dat lijkt me eigenlijk minder leuk op dit moment.
Heb jij geen connecties voor me?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
reisleider, da;s best hard werken maar wel leuk natuurlijk.
en Frankrijk![]()
!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
zooo ik heb nu een halve rol koekjes op tijdens het voetbal kijken, dus ik kan morgen weer gaan hardlopen![]()
niet echt. kan je wel paar namen van Touroperators geven maar die ken je wrs. ook al wel.quote:
sinds ie hier over z'n werk heeft gesproken heeft ie het natuurlijk verbruid bij z'n connecties he ..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef XL het volgende:
Heb jij geen connecties voor me?
Ja als niemand je hapjes aan komt bieden, moet je het dus met koekjes doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
zooo ik heb nu een halve rol koekjes op tijdens het voetbal kijken, dus ik kan morgen weer gaan hardlopen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
Ja als niemand je hapjes aan komt bieden, moet je het dus met koekjes doen
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
Met Nederlandse of Oostenrijkse diploma's mag je in Frankrijk geen les geven. Het is heeeeel moeilijk om als Nederlander in Frankrijk wel les te mogen geven. Dat is geen optie. Ik ga in eerste instantie voor wat bekendere jeugd/studenten\jongvolwassenen-touroperators.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet echt. kan je wel paar namen van Touroperators geven maar die ken je wrs. ook al wel.
voor lesgeven ken ik wel een nederlandse organisatie die les geeft in trois vallées gebied.
Ik weet ook niet waar komrad isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ja als niemand je hapjes aan komt bieden, moet je het dus met koekjes doen
Gogo, husk, Oad, jiba, hotelplan, Neckermann, Vrij Uit, Holland International, Bizz enzo dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef XL het volgende:
[..]
Met Nederlandse of Oostenrijkse diploma's mag je in Frankrijk geen les geven. Het is heeeeel moeilijk om als Nederlander in Frankrijk wel les te mogen geven. Dat is geen optie. Ik ga in eerste instantie voor wat bekendere jeugd/studenten\jongvolwassenen-touroperators.
Gelukkig heb ik zelf wel wat connecties
gewoon negeren, dat gaat hij het ooit doorhebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
over komrad gesproken, ik krijg weer veel te veel berichten van 'de broer van'... zucht..
Sommige zijn dezelfde en je mist er 1quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gogo, husk, Oad, jiba, hotelplan, Neckermann, Vrij Uit, Holland International, Bizz enzo dus?
Ga je me nou vertellen dat je komrad met een vervelende broer gaat vergelijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef MiLalaa het volgende:
over komrad gesproken, ik krijg weer veel te veel berichten van 'de broer van'... zucht..het gaat de verkeerde kant op
is bij ....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon negeren, dat gaat hij het ooit doorhebben.
hee hee, dat was ik niet he, dat was Spooky die dat suggereerdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef Bruce117 het volgende:
Ga je me nou vertellen dat je komrad met een vervelende broer gaat vergelijken
Dat had ik nou ook weer niet verwacht.
Hij zit in de ontkenningsfase, je kunt het hem niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon negeren, dat gaat hij het ooit doorhebben.
suggereerde? Het ligt er zodik bovenop dat het gewoon een keihard feit is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee hee, dat was ik niet he, dat was Spooky die dat suggereerde![]()
ik liet deze ook lopen, eigenlijk voor Spooky4uquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
is bij ....
Nee, laat ik deze bal voor open doel maar niet intikken, da's niet aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |