En op het moment dat ik dit lees breekt hier de hel los met zware regen en onweerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:06 schreef pfaf het volgende:
Wat een zonnige dag zeg! Eindelijk weer, nu nog een paar dagen langer...
Je moet ook een reservebandje en een pomp meenemen (en bandenlichters natuurlijk).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Remzz het volgende:
Eindelijk weer eens weer om te gaan fietsen, heeft die knakker waarmee ik fiets een lekke band gekregen, 6 kilometer terug lopen
Ja had ik aangeboden, maar hij was bang dat zijn hele binnenband kapot was, omdat hij hiervoor ook al een paar keer lek was gegaan. Maar we gaan vanavond nog ffquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet ook een reservebandje en een pomp meenemen (en bandenlichters natuurlijk).
Je had effe terug kunnen fietsen om dat op te halen natuurlijk
Ik heb zin om nog even het zwembad in te duiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En op het moment dat ik dit lees breekt hier de hel los met zware regen en onweer
nou inderdaad, tis tropisch, ik denk dat ik m'n bikini nog wel even kan aandoenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:23 schreef pfaf het volgende:
Ik heb zin om nog even het zwembad in te duiken.
Ik kreeg zelfs koppijn van de zon bij het lopen, kun je nagaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:06 schreef pfaf het volgende:
Wat een zonnige dag zeg! Eindelijk weer, nu nog een paar dagen langer...
Kom maar langs, ik loop de hele dag al in m'n zwembroek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou inderdaad, tis tropisch, ik denk dat ik m'n bikini nog wel even kan aandoen![]()
Daarom zeg ik: reservebandje mee onderweg. Onderweg racebandjes plakken, dat schiet niet op meestal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja had ik aangeboden, maar hij was bang dat zijn hele binnenband kapot was, omdat hij hiervoor ook al een paar keer lek was gegaan. Maar we gaan vanavond nog ff![]()
wowquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef pfaf het volgende:
Kom maar langs, ik loop de hele dag al in m'n zwembroek.![]()
In je bikini? Leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wow![]()
ik denk dat ik maar eens ga hardlopen, voor het winter is en ik weer niks meer doe
Ik hoop dat het hier nog op zich laat wachten, ik heb vanavond nog een buitenfeest. Zonde als dat verregend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef komrad het volgende:
@Vulture, verrassend dat hier de hemel ook opengebroken is
dan hoop ik dat je niet in brabant woontquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier nog op zich laat wachten, ik heb vanavond nog een buitenfeest. Zonde als dat verregend.
hier is het heerlijk weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En op het moment dat ik dit lees breekt hier de hel los met zware regen en onweer
Meerdere keren lek? kijk dan de band na op steentjes en pulk ze eruit of contrôleer het velglint, want als dat een beetje gedraaid zit heb je ook gauw lek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja had ik aangeboden, maar hij was bang dat zijn hele binnenband kapot was, omdat hij hiervoor ook al een paar keer lek was gegaan. Maar we gaan vanavond nog ff![]()
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:45 schreef komrad het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je niet in brabant woont
wat had je met jelle willen doen dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:19 schreef komrad het volgende:
![]()
Mods en Jelle, je kan er niets mee doen
ik wil het niet weten denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat had je met jelle willen doen dan?
Nu word ik daar ook benieuwd naarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat had je met jelle willen doen dan?
ja heerlijk, behoorlijk ver! Het ging lekker soepel. Dat moest ook wel want ik zag een dreigende donkere lucht boven het water. Jij nog gefietst?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef Wombcat het volgende:
Nu word ik daar ook benieuwd naar![]()
En heb je nog lekker gelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |