Ik ook, maar dat 'n anderhalf uur laterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik had nog wel een uurtje of wat langer willen blijven liggen![]()
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag nog wat voorbereidingen treffen voor de rit naar Walibi, er schijnt daar één of ander festival aan de gang te zijn![]()
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zo eerst naar de kraker en daarna heb ik hetzelfde op het programma...tasje inpakken; belletje plegen en wat boodschapjes en dan kan morgenavond het feest voor mij beginnen!
nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
is het gelukt met het kaartje voor je vriendin?
OT: koud.. ik ben een kouwkleum...
Hé jammer...ik duim, je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:30 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
nee nog nietben nog steeds aan het zoeken voor dr... Dus als iemand nog een kaartje wil verkopen/weet....ik (en Maaike) houden zich aanbevolen.. Ik ga dus sowieso met mijn zus maar hoop echt dat zij ook meekan...
Dat zijn vast de Lowlands kriebelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
Opkomende buikpijn..of is het maagpijn? het voelt raar.. kweetniet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |