Ik had meer in gedachten van: Hee lekkere chick, wil je eens.......quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:51 schreef Space-Chinees het volgende:
Martini baby
Zo snel al?? Ik dacht dat daar jaren over heen gingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij hebben 2 roodstaart pappegaaien
En als je een paar dagen een paar dingen herhaalt zeggen ze het na een paar dagen ook meestal
En ik denk dat het bij Beo's nog sneller gaat
maar hele zinnen leren , lukt dat ook?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:45 schreef 747 het volgende:
Zelf heb al 14 jaar 'n Beo en sommige geluiden nemen ze snel op (bv autoalarm)
Wat je nóóit moet doen is schreeuwen en fluiten want eenmaal geleerd is er niet meer vanaf te komen.
Met fluiten halen ze met gemak 'n geluidsdruk van wel 110 dB.
whaha iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef Fliepke het volgende:
Legendarisch zou zijn een vogel die alleen nog maar:
Omelet du Frommage
zegt
Whehehequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef Fliepke het volgende:
Legendarisch zou zijn een vogel die alleen nog maar:
Omelet du Frommage
zegt
Of de naam van de buurvrouw....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een beo leren schelden is zo saai, leer hem liever flink kreunen, alsof je op het punt staat klaar te komen.![]()
welke nof wie is deze????quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet btw niet hoeveel mods er over zijn, maar déze zou wél een schopje F&F mogen hebben denk ik![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat over een beest gok ik zo?
Dan F&F!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef 747 het volgende:
[..]
![]()
Weinig kennis heb je vergaard in je leven en BTW nog Mod ook!
Verder is 'n vogel 'n dier, beesten moet je bij de mensen zoeken
sorry,weer te weinig gelezen, nou snap ik um, thanksquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat over een beest gok ik zo?
Dan F&F!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |