Ja tuurlijk! Altijd!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maaruh, ik was slapen geloof ik![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef oYo het volgende:
[afbeelding]
Afgevallen om financiele redenen.(zie blog)
quote:
Jammer, want mijn Spangentopic loopt totaal nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]zat het laatst te kijken en vond Linda de Mol toch wel erg kansloos acteren
Weet jij trouwens of er een Vuurzee 2 komt?
hahaha, keek net dat topic te kijken en idd schiet niet echt op. Spoorloos verdwenen vind ik trouwens ook wel een redelijke seriequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer, want mijn Spangentopic loopt totaal niet
Van de 22 posten zijn er 14 van mij![]()
Ik vind het zelf een goede serie.
Spangen #1
Wel ergens gelezen dat er een Vuurzee 2 komt (verrassend bericht), maar ik denk zelf niet dat het dan dit seizoen al wordt uitgezonden.
Zou het zeker ook leuk vinden, maar de bron is eigenlijk gewoon van één persoon afkomstig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef Manu82 het volgende:
En vraag me af wat ze in Vuurzee 2 willen gaan doen dan, met dezelfde cast of hetzelfde idee. Zou het in ieder geval wel leuk vinden, was toch wel een redelijk geschreven serie
Da's inderdaad best een attentionwhore.quote:
waar was je verdoriequote:
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
waar was je verdorieIk ga ff eten
dacht die komt wel terug daarna
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallen
Ach zolang het niet tijdens het eten isquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallen
Ja Manu, doe dat lelijk kruisje eens wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach zolang het niet tijdens het eten is![]()
en doe es je avatar fixen Manu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |