Jullie willlen het me gewoon moeilijk maken op mijn 1e dag als mod, hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetje
om 6 uur gaat mijn wekker, morgen mijn laatste examen, dus zo slapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu en Newsman
Alles goed?
Hebben jullie ook zo'n zin om te werken morgen of zijn jullie lekker vrij?
Over 7 uur gaat mijn wekker alweer.
Gelukkig heb ik bijna vakantie.
De zin van een echte pyschopaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetje
Welke studie en ga je nog weg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om 6 uur gaat mijn wekker, morgen mijn laatste examen, dus zo slapen
Heb trouwens ook bijna vakantie over 1 week![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie willlen het me gewoon moeilijk maken op mijn 1e dag als mod, hè?![]()
Melke heeft toch al een vriend. Of volgens mij ben jij dat niet. Of wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij probeert Melkie van me af te pakken
![]()
Economics enquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Melke heeft toch al een vriend. Of volgens mij ben jij dat niet. Of wel?![]()
Ik ga ook zo. Slaap lekkerquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Economics ennaar Portugal, maar ga nu echt slapen, veel plezier nog en tot morgen
Hmm, dit riekt naar '2 honden vechten om 1 been, en de 3e gaat er mee heen'. Of zo iets.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar virtueel zijn dingen altijd anders
Hier mag je slap ouwehoeren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef luciano het volgende:
[..]
HOEZO ?????
<----------lurker_1st_class
Rood haar-fetisj dus. Hmm, dan val ik af.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef luciano het volgende:
Als je mijn profiel kent , dan weet je dat ik al een tijdje zit te genieten van de lente @ rood haar !!!
Wat een toppertje !
Ik wou dat ik weer 18 / 19 / 20 / 21 of zo was ......
Ik ga volgende week ff langs mijn vrienden van vak S van Feijenoord ...... moet wel lukken dan lijkt mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Day het volgende:
edit: hoe staat het met je handtekeningen-actie?![]()
Ik maak uitzonderingen hoor ..... ligt aan je leeftijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Rood haar-fetisj dus. Hmm, dan val ik af.
Was meer een 'kat in het nauw'-actie hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:25 schreef luciano het volgende:
[..]
( was trouwens wel een leuke grap , daar hou ik wel van hoor , toont je gevoel voor humor en adrem reageren ... )
Ik ben wel het kompleet tegenovergestelde, hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik maak uitzonderingen hoor ..... ligt aan je leeftijd
( jaja , ik ben aan het " vissen " , hehehe )
Graag gedaan schatquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had hem op m'n andere laptop opgeslagen, thanks
![]()
Alweer die 10000 billen post . stopwoordje van je ???quote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!![]()
Neuh, Fok is niet modloos, zijn genoeg modjes die invallen, gaat meestal om vaste Fora, nou ja hun beslissing toch, zit er verder niet meequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben geloof ik de laatste user die erachter komt dat 15 mods zijn opgestapt?
Hoe zit het nu, is Fok! modloos? En waarom hebben wij saaie stumperds hier bij BB6 die niet eens kunnen rellen?
En ik ben even vergeten of Day en ik elkaar aardig vonden of niet. Is wel handig om te weten voordat ik ga rellen tegen een mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |