quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oke je wilt een man zeg dat dan meteen![]()
-edit-quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:21 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
met jou is echt niks te beginnen.
Ik kruip nog liever op een dikke negerin met 28 bloemkolen op haar kut dan op jou!
haha, slijmbal!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
lekker voor je, veel plezier
zhe-devilll![]()
(en nou ga'k pitten
)
jij spamt je topic ook overal hequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef ChicaneBT het volgende:
YAY or NAY *Part 2* Hoe mooi de vrouwen zijn bepaal jij. Jij dus de user.
Mooie meiden meld je hier is de TT nou als ik een pruik opzet ben ik volgens mij wel een hele mooie meidquote:
Ik red dat niet meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mooie meiden meld je hier is de TT nou als ik een pruik opzet ben ik volgens mij wel een hele mooie meid![]()
En dat zegt Miss Fok.quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:25 schreef Logician het volgende:
"mooi" is maar relatief...
het gaat om het innerlijk (bij mensen die blind zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:25 schreef Logician het volgende:
"mooi" is maar relatief...
en of ze een beetje kunnen pijpen natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk (bij mensen die blind zijn)
ah vandaar dat jij hier postquote:Op zondag 13 augustus 2006 04:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk (bij mensen die blind zijn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |