Die is makkelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:59 schreef Misstique het volgende:
En nu ga ik slapen, weltrusten moppies..
Je verdient het!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
Oh toch niet. Cerror komt er weer met zo'n cerror-post tussendoor
Thanks for remindingquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:00 schreef Litso het volgende:
Ik zag vandaag iemand met een Porcupine Tree trui fietsen, en ik moest zowel aan c_c als MT denken.
Begin van de zin -> hoofdletterquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef cerror het volgende:
Trouwens, het is cerror met een kleine c.
Zodat mensen niet Sie error gaan zeggen.
Heb je toch WEER een naamtopicquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
Ja, ook hallo.
Gras? op een flatquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
Ik zou eigenlijk mn gras moeten gaan maaien met dit mooie weer, maar kheb geen zin.
Nee joh, kheb een huis met voor- en achtertuin.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gras? op een flat![]()
Al twijfel ik nu of je wel op een flat woont ook![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee joh, kheb een huis met voor- en achtertuin..
Wat heb je een ouderwetse lamnmower of een kantjesknipper, of een electrische buikschuiver?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
Eerst maar eens ontbijt fixen, dan zien we wel weer verder.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:07 schreef Litso het volgende:
Eerst maar eens op de trein springen.
Zo'n elektrisch geval, het meest makkelijk. Ik heb een gruwelijke hekel aan tuinieren namelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat heb je een ouderwetse lamnmower of een kantjesknipper, of een electrische buikschuiver?
Ik spring er meestal in. 'k Weet niet hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:07 schreef Litso het volgende:
Eerst maar eens op de trein springen.
Ik vind het keileuk, tot ik een beestje tegenkom. Dan ren ik naar binnen om te zweren nooit meer in het groen te komen en eer de betonnen steden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n elektrisch geval, het meest makkelijk. Ik heb een gruwelijke hekel aan tuinieren namelijk.
Ja... en ik moet een schuur in vol gigagrote spinnen om die grasmaaier te pakken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja jezus, het sterft van de beestjes in deze tijd
Ja hier ook, en ik heb een pad die woont in mn schuur, maar die hou ik, tis echt z'on tof lelijk dingquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja... en ik moet een schuur in vol gigagrote spinnen om die grasmaaier te pakken.
quote:
Howdy mijn volgelingen.quote:
Lang maar leuk, was weer tijdje geleden dat ik zo lang achter de pc ben blijven hangen op zaterdag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Howdy mijn volgelingen.
Hoe was uw nacht?
Same here.. voor het eerst sinds een poosje kon ik weer heerlijk nachtbraken zonder dat iemand me daarbij stoorde.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lang maar leuk, was weer tijdje geleden dat ik zo lang achter de pc ben blijven hangen op zaterdag..
Whehehehee.. c blauw..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Hoi. Waarom is c. nog niet blauw. Ik ben het er stellig mee oneens.
We nemen het mee naar achter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Hoi. Waarom is c. nog niet blauw. Ik ben het er stellig mee oneens.
Bij voorkeur.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehee.. c blauw..![]()
Op R&P dan he?
Ongeveer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doen, zijn sollicitatiebrief was perfekt.
Die heb ik niet voorbij zien komen, vertel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Doen, zijn sollicitatiebrief was perfekt.
Door de christenen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:51 schreef Janetje het volgende:
Waarom is er nou niks open hier..
Bah, dat zal het zijn.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Chowi het volgende:
Waarom mag mijn muziek niet hard van de buren?
quote:
quote:
quote:
Da's best zielig als hij op een dag bekeerd wordt.quote:
Ik voel me ook zo lief vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:42 schreef Misstique het volgende:
Lief topic dit.
Hehehehe.. ach dan laat 'ie er een omgekeerd kruis van maken dat in de fik staat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's best zielig als hij op een dag bekeerd wordt..
Zelfs als dat niet het geval is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's best zielig als hij op een dag bekeerd wordt..
True, true.quote:
Ik melk de yak wel even.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
Ik voel me fijn en wollig vandaag..
Dat kan misschien komen doordat ik in m'n deken gewikkeld op m'n bankje lig..
Wil iemand me wat drinken komen brengen?
Yuk.quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:04 schreef ehqo het volgende:
Ho. Dat was geen vrouwtjesyak.
Sja, je hebt dorst of je hebt het niet, hè.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik dat opdrink.
Ik loop zelf wel naar de koelkast..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, je hebt dorst of je hebt het niet, hè..
Pff. Die chick moet eens leren normaal melk te drinken. Overal spetters.quote:
Inderdaad.. dat morsen is gewoon zonde..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff. Die chick moet eens leren normaal melk te drinken. Overal spetters..
Ik vond toevallig beide plaatjes en vond ze wel bij elkaar passen.quote:
Het deed me lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond toevallig beide plaatjes en vond ze wel bij elkaar passen.
Control F5 maakte voor mij veul duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef ehqo het volgende:
Bild geklaut.
Semi he.. semi...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:35 schreef Q. het volgende:
Mensen. Enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |