Wij baggeren niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
Ja, wat is dit voor kuttopic!
Baggeren is verboden
Idd stuk voor stuk kwaliteits postsquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
bierbommetjes ofzo.
[afbeelding]
Goed topic voor mijn kloonquote:
We nemen het mee naar achteren, ooit...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
Ja, wat is dit voor kuttopic!
Baggeren is verboden
je avatarquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren, ooit...
Wie neem je van achteren ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren, ooit...
Zou wel erg zijn trouwens, als je zoiets meent bedoel ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Np.. Maar of ik het meen weet ik niet.
Wordt je mod daar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Dus ja. Binnenkort naaktfoto's van mij op Fok!![]()
http://forum.fok.nl/topic/898212 iddquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:06 schreef pussydeluxe het volgende:
Dus ja. Binnenkort naaktfoto's van mij op Fok!![]()
Ja precies...... Zelfs er over nadenken....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zou wel erg zijn trouwens, als je zoiets meent bedoel ik.
Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet jij het verschil tussen 'het' en 'iemand' niet ofzo?
*pinkt traantje wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef M-I-L-F het volgende:
Situatie Vanmiddag:
Ik zat op het terras met:
Een Frikandel met Mayo
Een Picanto met Mayo
Een Grolschje
Zonlicht
Een glimlach..
Een manwijf is geen hij of een zij en word dus in de volksmond aangeduid met HET tjaah het mee naar achteren nemen = neuken dusquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet jij het verschil tussen 'het' en 'iemand' niet ofzo?
Ja, erg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja precies...... Zelfs er over nadenken....
Dat is niet waar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een manwijf is geen hij of een zij en word dus in de volksmond aangeduid met HET tjaah het mee naar achteren nemen = neuken dus![]()
Jaja... Bier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een manwijf is geen hij of een zij en word dus in de volksmond aangeduid met HET tjaah het mee naar achteren nemen = neuken dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |