quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, zit weer te duizelen op mijn stoel
Quizze nog!
welke dear?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Niet proberen grappig te doen. Gooi er af en toe maar een leuke keukenspreuk in.
Waar haal je 't vandaan echt waar, ik twijfel nu of ik misschien toch naar de meet moet komen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Niet proberen grappig te doen. Gooi er af en toe maar een leuke keukenspreuk in.
Ik twijfel echter of jij niet 2 computers naast elkaar hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar haal je 't vandaan echt waar, ik twijfel nu of ik misschien toch naar de meet moet komen.
Clint Eastwood?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef Berkery het volgende:
Welke acteur kreeg zijn eerste oscarnominatie in 1953 maar mocht 'm pas in 1992 vasthouden?
Bron is imdb dit keer
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik twijfel echter of jij niet 2 computers naast elkaar hebt
Neuh..quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef Jajong het volgende:
Sidney Poitier?
Voor zover ik weet was er voor mijn geboorte nog niksquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, die ene van vóór je geboorte![]()
Wat een leuke keukenspreuk overigensquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef DeSiever het volgende:
[..]
'Lelijk in de wieg, mooi aan het altaar'. Zoiets.
quote:Despite all of his film work,will forever be remembered for turning an Oscar acceptance speech into an uproarious display of his physical agility. While accepting his Oscar for Best Supporting Actor for .... (1991) at the 64th Annual Academy Awards (1992) he stumbled through a half-hearted acceptance speech and then, at a loss for anything else to say, flopped down on the floor and began doing a series of one-handed push-ups.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_de_Stoutequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:31 schreef lienelien het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
Kijk allemaal een beetje uit voor stoute mensen hè!![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:31 schreef lienelien het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
Kijk allemaal een beetje uit voor stoute mensen hè!![]()
Bijvoorbeeld ja!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:32 schreef DeSiever het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karel_de_Stoute
Nu jij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat een leuke keukenspreuk overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |