kung-fu gastje?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef BwennieBren het volgende:
Als je op mijn "homepage" drukt dan hoor je een geluidsfragment. Hoe heet deze meneer en in welke film maakte hij in 2004 zijn opmerkelijke come-back?
van heel vroeger he? ik heet natuurlijk niet voor niets BwenniePMSquote:
Laat maar dan, ik doe niet aan kennis vergaren van voor m'n geboortequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
van heel vroeger he? ik heet natuurlijk niet voor niets BwenniePMS
Als je beloofd nooit meer dat soort belachelijke opmerkingen te maken, dan wel ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:21 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wil je mijn excuses aanvaarden voor mijn opmerking?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:23 schreef Berkery het volgende:
Gokje op David Carradine & Kill Bill Vol I![]()
Als dat goed is klopt de vraag niet want Kill Bill komt uit 2003!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:23 schreef Berkery het volgende:
Gokje op David Carradine & Kill Bill Vol I![]()
Oh, maar weet je al, van die ene oorlog?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik doe niet aan kennis vergaren van voor m'n geboorte
Ik beloof het. Daarnaast wil ik je graag een persoonlijke massage aanbieden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je beloofd nooit meer dat soort belachelijke opmerkingen te maken, dan wel ja.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:24 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik beloof het. Daarnaast wil ik je graag een persoonlijke massage aanbieden.
niet volgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Carradinequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als dat goed is klopt de vraag niet want Kill Bill komt uit 2003!
Wiki = Bullshit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
niet volgens wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Carradine
3e WO?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, maar weet je al, van die ene oorlog?![]()
Wiki niet God? Wat een teleurstellingquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:25 schreef DeSiever het volgende:
Ja, en wiki is God? Mensen, stel nou eens vragen uit je eigen kennis.
You've created a monster!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, zit weer te duizelen op mijn stoel
Quizze nog!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, zit weer te duizelen op mijn stoel
Quizze nog!
Niet proberen grappig te doen. Gooi er af en toe maar een leuke keukenspreuk in.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wiki niet God? Wat een teleurstelling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |