abre los ojosquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Abre Los Ojos gezien? Zoiets.. maak je grappen maar.
Het genoegen is geheel mijnerzijds. Ik zou veel van u kunnen leren. De nonchalance en stijl bevallen me zeer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef Jajong het volgende:
Haha DeSiever is mijn nieuwe held [afbeelding]
Hier 'in het noorden' (quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef MaJo het volgende:
Eng mens die houston... Vadsig zou ik haar niet willen noemen overigens
Ach dear trek t je niet aan, ik maakte maar een gwapje tis internetquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimen. Sorry als ik een verkeerde indruk wekte. Ik wil niemand teleurstellen en liet me misschien wat meeslepen door het onderwerp van de vraag.
'I'm only human'
Ok, daar ben ik blij om. Als u me zou zien, zou u nog verrast zijn over mijn evenwichtigheid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach dear trek t je niet aan, ik maakte maar een gwapje tis internet
Berendbotjequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:16 schreef Berkery het volgende:
Hoe heette de veerboot die op 6 maart 1987 bij Zeebrugge omviel?
ahh, nog wat Free Enterprise dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
Herald of Free Enterprise?
Yeahquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:17 schreef BwennieBren het volgende:
Herald of Free Enterprise?
Het is Berkery, niet SHE of BwennieP..quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:17 schreef Jajong het volgende:
Herald of the Free Enterprise.
jeweethetniethe, hoe streng die is.
En je schat van een moeder, die je schreeuwend ter wereld bracht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
Berendbotje was natuurlijk het enige juiste antwoord, maar dat weet alleen ik
...ik had het vast niet goed gerekendquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef Jajong het volgende:
Ja, en daarbij hoort die the daar helemaal niet
Ik weet het niet maar ik wil die film nu wel zien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef BwennieBren het volgende:
Als je op mijn "homepage" drukt dan hoor je een geluidsfragment. Hoe heet deze meneer en in welke film maakte hij in 2004 zijn opmerkelijke come-back?
Wil je mijn excuses aanvaarden voor mijn opmerking?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Er zijn maar 6 punten gescoord in het vorige topicLaten we wat minder lullen en wat meer punten scoren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |