Gelukkig heb ik het niet als eerste geradenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar dat komt slechts door het bijhouden van mijn literatuur![]()
Niet eerst de tandenborstel erin en dan pas de celebrator erop zettenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:00 schreef Jajong het volgende:
Ah, het is een opzetstukje voor je electrische tandenborstel. Dan stop je hem in je kut en dan zet je je tandenborstel aan en gaan met die banaan.
Hij was blijkbaar niet gedetailleerd genoeg.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Supersheep was toch gewoon eerder?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef Jajong het volgende:
Typisch, gaat ze me het punt niet toekennen. Hoe vrouwelijk.
Nog maagd, ja?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef lienelien het volgende:
het voorwerpje is trouwens slechts een paar centimeter groot.
prima, dank uquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef Jajong het volgende:
Ok nog 1 poging:
Je neemt dat ding, zet hem op je tandenborstel, je zet hem aan en dan kan je het geheel gebruiken voor clitorale stimulatie!
mjah, ik dacht het ook alleen maar doordat ik celebrator zag, maar blijkbaar denk ik toch de verkeerde kant op...quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:03 schreef MaJo het volgende:
Wel typisch dat alleen de mannen het raden
Ten eerste, zet dat aub in bold, ten tweede ben ik op een dag na een jaar ouder dan jij, dus maak je geen illusies. Zand erover en verder quizzen, akkoord?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Als je die te vinden weet![]()
JaJongetje +1
Wat was er fout aan mijn beredenering?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Als je die te vinden weet![]()
JaJongetje +1
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Jajong het volgende:
Echt superzielig trouwens dit, maar okay. Ik zal het onthouden.
Nu vraag je erom.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef MaJo het volgende:
Doe maar niet een vervolgvraag voor deze ene keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |