En daar heb ik geen zak aanquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Biancavia het volgende:
Op fiets rijmt niets.
Bij de Beekse Bergenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:54 schreef U.F.O het volgende:
waar woon je dan? staphorst?
Respect!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is wel s een fiets gestolen, stond ie 2 dagen later weer in de gezamenlijke fietsenkelder waar ik m had achtergelaten, met wat lamme stickers dr op en een ander kabelslot. Zo triest. Als je m weer ziet en het slot is te goed, fiets helemaal aan puin rammen.
Ik ben er ook erg trots op dat ik mn fiets heb laten stelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:57 schreef Tomaz het volgende:
Respect!
Niet in dat dorpquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar hebben ze tijgers! En kangoeroes!
Trots moet je zijn op het feit dat je je eigen fiets niet meer terug hoeft!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ben er ook erg trots op dat ik mn fiets heb laten stelen.
Hilvarenbeek?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet in dat dorp![]()
Wij hebben hooguit een paar cavia's en wat konijnen![]()
Ik hoop het, dan ben ik niet de enigequote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Trots moet je zijn op het feit dat je je eigen fiets niet meer terug hoeft!![]()
Vandaag m'n fiets geparkeerd terwijl er een hang-groepje stond te kijken. Die vind ik nooit meer terug dus![]()
Rotzak!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan ben ik niet de enige![]()
Daar heb ik de krant rond moeten brengenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:10 schreef Biancavia het volgende:
Daar hebben ze een straat die heet Wildeman.
Antiek!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heb ik de krant rond moeten brengen![]()
Nu moet ik weer voor 20 euro een fiets kopen bij de lokale fietsenmaker![]()
De fiets was nog wel een familiestuk van 30 jaar oud, had zelfs een slot op de fietspomp (ook al had ik de sleutel niet, staat wel stoer)![]()
Groot is relatiefquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:12 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Antiek!
Met zo'n groot wiel voorop?
Ben jij gek, ik heb m gewoon terug gejat natuurlijk. Maar als je m niet los krijgt, moet ie helemaal stuk. Hoe vaak heb je de kans om een fietsendief terug te pakken? Nou dan. Mag hij/zij nog blij zijn dat alleen die fiets stuk is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Tomaz het volgende:
Trots moet je zijn op het feit dat je je eigen fiets niet meer terug hoeft!![]()
Als ik iemand op mijn fiets zie fietsen is ie doodquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ben jij gek, ik heb m gewoon terug gejat natuurlijk. Maar als je m niet los krijgt, moet ie helemaal stuk. Hoe vaak heb je de kans om een fietsendief terug te pakken? Nou dan. Mag hij/zij nog blij zijn dat alleen die fiets stuk is.
Ik ga nu expres onze cavia's braden in de panquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef Biancavia het volgende:
Goeie spreekbeurt trouwens, waar dat plaatje vandaan komt.![]()
Cavia's moet je grillen, niet braden. Gekkie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga nu expres onze cavia's braden in de pan![]()
De een heet Joepie in de andere weet ik niet meer omdat de cavia's hier zo snel doodgaan!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Cavia's moet je grillen, niet braden. Gekkie!
Ik had eerst ook spannende plannen opgesteld om te wachten tot iemand die fiets pakte en NOU DAN ZOU IK HEM. Maar ja, ben maar n klein meisje, moet me behelpen met tactisch vandalisme. Ik hoop dat je m zietquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef De_Ananas het volgende:
Als ik iemand op mijn fiets zie fietsen is ie dood![]()
Ik ben geen klein meisje, ik ben een stoere kleine kerelquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had eerst ook spannende plannen opgesteld om te wachten tot iemand die fiets pakte en NOU DAN ZOU IK HEM. Maar ja, ben maar n klein meisje, moet me behelpen met tactisch vandalisme. Ik hoop dat je m ziet![]()
Als ik mijn fiets dan nog heel terug krijg zou het fantastisch zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:19 schreef zoalshetis het volgende:
ja kut voor je. ik hoop dat de dieven hun tanden breken op het asfalt! en daarna door een amerikaanse truc overreden worden, terwijl hij zijn achthoornige noodsignaal trekt.
dan kunnen ze hen in reepjes tussen de banden uithalen.
lijkt me dat ze de truc wel zien, maar dat ze door het slag in je wiel op de snelweg vallen en dan je fiets natuurlijk heel gevonden naast de daders. door de klap is de slag ook meteen uit het wiel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets dan nog heel terug krijg zou het fantastisch zijn![]()
Jouw pappa is tenminste dapper. De mijne begon te zeuren over politie en aangifte. Alsof dat zin heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn pa heeft een keer zijn fietsendief van de fiets afgegooit en hem terug gepakt![]()
Hij kwam hem ook bij toeval tegenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jouw pappa is tenminste dapper. De mijne begon te zeuren over politie en aangifte. Alsof dat zin heeft.
Dan nog, de mijne zou zich in zo'n geval in het aanpalende plantsoen verstoppen tot de dief uit zicht was. Huuu, een crimineel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:27 schreef De_Ananas het volgende:
Hij kwam hem ook bij toeval tegen
Wij hebben een keer de voordeur ene hele nacht open laten staan, geen haan die er om kraaitquote:Op zondag 13 augustus 2006 07:47 schreef Deadl0ck het volgende:
en er is niemand die valt over het feit dat dat ding niet op slot stond? Ik bedoel.... het is nederland hoor. Dat is net zoiets als je voor / achterdeur niet op slot doen... of je auto open laten staan... vaak gaat het goed... tot het 1 keer misgaat.
Ik zeg... lekker eigen schuld. Blind vertrouwen op de mensheid, wat denk je wel zeg.
Bij jou thuis zal er vast niets te halen zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij hebben een keer de voordeur ene hele nacht open laten staan, geen haan die er om kraait![]()
Nog niet te spreken over het feit dat onze achterdeur altijd open is.
Ik woon niet in de randstad ofzo hoor![]()
Waarom koop je dan ook een splinternieuwe fiets? Neem gewoon een afgetrapte omafiets.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:34 schreef JufJoop het volgende:
Die van mij mag gerust gestolen worden.. ben verzekerd...
Het was veel erger toen mijn splinternieuwe fiets na 2 maanden in elkaar werd getrapt en niet werd meegenomen... dat betekende dus heel veel reparatiekosten en geen verzekering...
Je zou is moeten weten manquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:30 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Bij jou thuis zal er vast niets te halen zijn.![]()
Valt moeilijk een fietsendief dood te slaan als je er niet bij bent hé?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:42 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hier moeten ze niet eens proberen in te breken. Ik sla ze allemaal dood! Ik zeg het je!![]()
Daarom heb ik zo'n grote mond, het zal toch nooit gebeuren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Valt moeilijk een fietsendief dood te slaan als je er niet bij bent hé?
Tja (fiets)dieven staan over het algemeen niet bekend om hun vermogen vooruit te denken en hun intelligentie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef De_Ananas het volgende:
Welke kleremongool steelt er een fiets in een dorp waar iedereen elkaar kent![]()
In mijn voorwiel zit een slag van hier tot tokio stelen ze nog mijn fiets terwijl ze 30 andere betere fietsen kunnne stelen![]()
En TS telkens maar fietsen bij de fietsenmaker kopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:59 schreef Yellow68 het volgende:
De fietsenmaker jat fietsen om ze vervolgens weer voor 20 euro te verkopen aan 1 of andere lulhannes die vergeet zijn fiets op slot te zetten
Dan zou ik hem laten liggen en aafgifte doen van diefstalquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:34 schreef JufJoop het volgende:
Die van mij mag gerust gestolen worden.. ben verzekerd...
Het was veel erger toen mijn splinternieuwe fiets na 2 maanden in elkaar werd getrapt en niet werd meegenomen... dat betekende dus heel veel reparatiekosten en geen verzekering...
Hé, da's wel een leuk ideequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:30 schreef Neuralnet het volgende:
Ik draai voordat ik m'n fiets alleen laat wel eens de vleugelmoeren los bij het voorwiel. Je houdt geen tanden meer over als de fiets op volle snelheid ineen zakt en je met je bakkes over het asfalt sleept.
En als je dronken bent en je vergeet die dingen flikker je zelf op het asfaltquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:30 schreef Neuralnet het volgende:
Ik draai voordat ik m'n fiets alleen laat wel eens de vleugelmoeren los bij het voorwiel. Je houdt geen tanden meer over als de fiets op volle snelheid ineen zakt en je met je bakkes over het asfalt sleept.
DOOD VERWENSINGquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef De_Ananas het volgende:
Khoop dat het voorwiel doorbreekt en ze sterven aan polio![]()
Krijg kontkorst ofzo idiootquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
DOOD VERWENSING
* Rent naar de ban aanvraag balie *
![]()
goed gehandeld, snel naar huis rennen, achter je pc springen en een lemming maken op Fok!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef De_Ananas het volgende:
Welke kleremongool steelt er een fiets in een dorp waar iedereen elkaar kent![]()
In mijn voorwiel zit een slag van hier tot tokio stelen ze nog mijn fiets terwijl ze 30 andere betere fietsen kunnne stelen![]()
Ook al stond ie niet op slot, maar dat is normaal geen probleem in mijn dorp![]()
Lemming?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
goed gehandeld, snel naar huis rennen, achter je pc springen en een lemming maken op Fok!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |