abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40755424
Ik geniet er voornamelijk van wanneer ik zie dat er weer eens een aanslag is gepleegd of een ramp dreigt plaats te vinden. Vooral het verwerpelijke westen (met name de Nederlandse moderne burger ) verdient uitroeiing. Herkennen mensen deze gevoelens?
pi_40755438
En het grappige is ook nog eens, dat mijn wens in vervullen zal gaan op den duur. De voortekenen zijn reeds in gang gezet .
pi_40755445
Nee.
pi_40755483
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef DemocraatKameraad het volgende:
En het grappige is ook nog eens, dat mijn wens in vervullen zal gaan op den duur. De voortekenen zijn reeds in gang gezet .
Doe je best
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_40755502
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Ik geniet er voornamelijk van wanneer ik zie dat er weer eens een aanslag is gepleegd of een ramp dreigt plaats te vinden. Vooral het verwerpelijke westen (met name de Nederlandse moderne burger ) verdient uitroeiing. Herkennen mensen deze gevoelens?
Marok.nl is ergens anders!
pi_40755507
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:

[..]

Doe je best
Ik hoef niets te doen . Kijk naar de wereld en de ontwikkelingen op wapentechnologie en de allerlei zenuwachtige regimes die steeds meer geïrriteerder raken .
pi_40755593
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:50 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Ik hoef niets te doen . Kijk naar de wereld en de ontwikkelingen op wapentechnologie en de allerlei zenuwachtige regimes die steeds meer geïrriteerder raken .
En dat is iets van de laatste tijd ofzo? Lijden hoort trouwens bij de mensheid.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_40755679
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:

[..]

En dat is iets van de laatste tijd ofzo? Lijden hoort trouwens bij de mensheid.
Niet van de laatste tijd, maar de mogelijkheden komen wel steeds meer voor handen om in één klap een grote groep mensen van de kaart te vegen. De gefrustreerde machthebbers krijgen steeds meer de mogelijkheid om hun frustraties te botvieren op een groter gebied.
pi_40755718
De TS is gewoon gefrustreerd omdat zijn Hezbollah-vrienden weer eens het onderspit delven....
pi_40755724
rampen/oorlogen zijn opzich wel leuk om naar te kijken ja, zolang je er zelf maar geen last van hebt
pi_40755767
Ik kan helemaal meegaan met de TS. Ik ben al 4 jaar lid van Genocide International.
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:02:45 #12
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40755776
TS, het leuke is juist als het westen wél wint.
Sharia is niet zo heel leuk, je weet.
Of elke dag naar de moskee moeten.
Of lijf- en doodstraffen.

Maargoed, niemand houd je tegen om naar Libanon te gaan en wat Joden te doden.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_40755824
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef kanaiken het volgende:
TS, het leuke is juist als het westen wél wint.
Sharia is niet zo heel leuk, je weet.
Of elke dag naar de moskee moeten.
Of lijf- en doodstraffen.

Maargoed, niemand houd je tegen om naar Libanon te gaan en wat Joden te doden.
Het westen is wat mij betreft juist het meest verwerpelijk. Liever lijf- en doodstraffen dan de walgelijke commerciemaatschappij en die walgelijke zogenaamde vrije modernen die maar denken te kunnen doen en laten wat ze willen. Afschieten wat mij betreft. Nee, laat er maar onderdrukking komen, dan piepen ze hier wel eens anders... stelletje verwende honden.
pi_40755835
Wanneer komt die allesvernietigende komeet nou?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40755847
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer komt die allesvernietigende komeet nou?
Elke drie maanden wel één, ongeveer.
  zondag 13 augustus 2006 @ 02:05:36 #16
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40755849
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Het westen is wat mij betreft juist het meest verwerpelijk. Liever lijf- en doodstraffen dan de walgelijke commerciemaatschappij en die walgelijke zogenaamde vrije modernen die maar denken te kunnen doen en laten wat ze willen. Afschieten wat mij betreft. Nee, laat er maar onderdrukking komen, dan piepen ze hier wel eens anders... stelletje verwende honden.
Je leeft momenteel in Iran hoor ik.
Noord-Korea is ook leuk, maar ik ben niet geheel zeker of je dan wel op fok zou kunnen.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_40755857
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Wat kom je hier eigenlijk doen dan ?
De meeste mensen in Nederland zijn types als jij liever kwijt dan rijk.
pi_40755870
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40755886
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef manhattan het volgende:

[..]

Wat kom je hier eigenlijk doen dan ?
De meeste mensen in Nederland zijn types als jij liever kwijt dan rijk.
Weet ik , maar ik heb best wel schijt aan dergelijke Nederlanders . Zolang het me hier voor de wind gaat in ik lekker kan profiteren van deze staat blijf ik. Men vraagt er simpelweg om.
pi_40755891
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Jaaaa, dat hadden Femke en Wouter er even niet bij vermeld!
pi_40755900
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef manhattan het volgende:

[..]

Jaaaa, dat hadden Femke en Wouter er even niet bij vermeld!
zeg dat!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40755904
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Je leeft momenteel in Iran hoor ik.
Noord-Korea is ook leuk, maar ik ben niet geheel zeker of je dan wel op fok zou kunnen.
Wat moet ik met deze reactie?
pi_40755974
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Weet ik , maar ik heb best wel schijt aan dergelijke Nederlanders . Zolang het me hier voor de wind gaat in ik lekker kan profiteren van deze staat blijf ik. Men vraagt er simpelweg om.
Geen zorgen, de tijd dat mensen als jij van hun bed worden gelicht en in een geblindeerde bus naar schiphol worden gebracht komt steeds dichterbij.
pi_40755983
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef manhattan het volgende:

[..]

Geen zorgen, de tijd dat mensen als jij van hun bed worden gelicht en in een geblindeerde bus naar schiphol worden gebracht komt steeds dichterbij.
Heheheh !
pi_40755986
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Elke drie maanden wel één, ongeveer.
Elke keer net mis!
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: