John Mayerquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bijna net zo verkeerd als je muziekvoorkeur.
Bedankt. Weet je, dat herinner ik me nog. Ik begon zelf te twijfelen, omdat iedereen Jayhawk het voordeel van de twijfel gaf, terwijl het zo duidelijk was!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:33 schreef Neleos het volgende:
DeSiever is eerder keihard van leer getrokken tegen Jayhawk, omdat hij het spel verpeste met opzoeken. En toen geloofde niemand hem.
Als hij nu opgezocht zou hebben zou hem dat wel heel erg ongeloofwaardig maken, plus hij komt op de meet las ik net, dus ik vertrouw hem 100%![]()
Heb je borderlinequote:
Ik luister naar een liedje van hem, dus noem je nu de hele tijd zijn naam met een geel mannetje daarachter om iets te impliceren waarvoor je niet de woorden kunt vinden? Help me even hier..quote:
quote:
Een geest uit een ver verledenquote:
Ik vind jou wel coolquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik luister naar een liedje van hem, dus noem je nu de hele tijd zijn naam met een geel mannetje daarachter om iets te impliceren waarvoor je niet de woorden kunt vinden? Help me even hier..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik luister naar een liedje van hem, dus noem je nu de hele tijd zijn naam met een geel mannetje daarachter om iets te impliceren waarvoor je niet de woorden kunt vinden? Help me even hier..
C'est le ton qui fait la musique..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm normaal als mensen verdacht worden van googlen dan zijn ze hun punten kwijt. Dan is dit toch niet streng? Ik geloof je zei ik toch?
FOUT!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:37 schreef MaJo het volgende:
Amsterdam?
Sorry als ik streng overkwam, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:37 schreef DeSiever het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique..
Over krediet gesproken: In welke plaats zetelt de DSB Bank van Dirk Scheringa?
Nee hoor, ik zal er nu over ophouden. Als jij John Mayer leuk vindt, moet je d'r gewoon naar luisteren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zijn humor is inderdaad wel goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal er nu over ophouden. Als jij John Mayer leuk vindt, moet je d'r gewoon naar luisteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |