Lol, en 50 topics geleden was ik nog wel overtuigd dat DeSiever een kloon was van jouquote:
"eeeeuw ik mocht een vraag stellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hysterisch?
Weet jij zeker dat je geen kloon van Yoshi bent? Doe eens even normaal zeg.
Ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lol, en 50 topics geleden was ik nog wel overtuigd dat DeSiever een kloon was van jou![]()
Maar dat dus niet zo, sorry DeSiever![]()
Ja, nee geeft niet joh. Er gaat wel meer langs me heen geloof ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lol, en 50 topics geleden was ik nog wel overtuigd dat DeSiever een kloon was van jou![]()
Hoe dat zo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Lijkt me best vermoeiend om zo wantrouwend te zijn, maar ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:27 schreef Jajong het volgende:
En dan kom je 'ineens' met het goede antwoord wat er, als je een beetje moeite doet fonetisch nog een beetje op lijkt.
Het is eerder realistisch. En je maakt het jezelf ook wel een beetje moeilijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Lijkt me best vermoeiend om zo wantrouwend te zijn, maar ik kan het je niet kwalijk nemen.
De agressieve post-stijl, het wantrouwen, ik weet het niet precies. Maar ik had het verkeerd.quote:
Stil eens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
"eeeeuw ik mocht een vraag stellen!"
Ik zweer niet, dat vind ik onzin, helemaal voor zoiets onbelangrijks.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
Kijk het kan best gebeuren dat je eerst een naam zegt en de juiste naam je later te binnen schiet, dat hebben we allemaal wel eens. Maar omdat je zegt dat je OOR gaat checken komt dat gewoon raar over. Je zweert dat je het niet hebt opgezocht? Als je het gewoon zou toegeven dan scheelt je dat misschien heel wat puntjes...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is eerder realistisch. En je maakt het jezelf ook wel een beetje moeilijk.
Bijna net zo verkeerd als je muziekvoorkeur.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
De agressieve post-stijl, het wantrouwen, ik weet het niet precies. Maar ik had het verkeerd.
Nou goed, hoop dat het ook zo isquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik zweer niet, dat vind ik onzin, helemaal voor zoiets onbelangrijks.
Ik dacht gewoon hardop na en wist het van de OOR, daarom maakte ik die op zich sterke grap.
Ik wil van alles toegeven. Schiedammer Parkmoord? It was me!
Wat doe je opeens streng?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:33 schreef MaJo het volgende:
Ok, dan geloof ik je. Blijft het bij een waarschuwing voor deze ene keer.
True, true.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:33 schreef Neleos het volgende:
DeSiever is eerder keihard van leer getrokken tegen Jayhawk, omdat hij het spel verpeste met opzoeken. En toen geloofde niemand hem.
Als hij nu opgezocht zou hebben zou hem dat wel heel erg ongeloofwaardig maken, plus hij komt op de meet las ik net, dus ik vertrouw hem 100%![]()
Uhm normaal als mensen verdacht worden van googlen dan zijn ze hun punten kwijt. Dan is dit toch niet streng? Ik geloof je zei ik toch?quote:
Echt een Yoshi dus ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:34 schreef Jajong het volgende:
Stel nou maar een vraag, misschien een die lienelien weet.. Anders komt het niet goed ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |