quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gigi d'agostino-acoustic version![]()
Echt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Kom je mee vooraan staan kwijlen?![]()
![]()
Urban Dance Squad.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef DeSiever het volgende:
Een lid van de onbekende band Rage Against The Machine ging eens kijken bij een optreden van een Nederlandse band in de VS. Hij was hevig onder de indruk en vertelde zijn mede-bandleden van wat hij gezien en gehoord had. De release van het tweede album van de band uit Holland liep vertraging op en kreeg weinig steun van de platenmaatschappij, omdat er geen 'singles' opstonden. Rage Against The Machine werd in die periode ongekend populair met een stijl die wel heel erg deed denken aan...
Welke Nederlandse groep bedoel ik?
Ik trek gelijk het hele album even binnequote:
Dat het Nik Kershaw is wist ik wel, ik heb zelfs eens een discussie gehad met een heel eigenwijze vriend van mij die bleef volhouden dat dit nummer origineel is geschreven door Dj BoozyWoozyquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:05 schreef MaJo het volgende:
MooiKen het ook alleen als house versie, dit is veel en veeeeeeel beter! Even geen idee wie het kan zijn...
Volgens mij weet Berkery dit soort dingen ook wel zonder de OOR te lezenquote:
In Grolsch blijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt wel(lekkere zanger?
) Ik blijf trouwens die hele dag gewoon in Grolsch, echt een vette programmering
Ga je met mij de hele dag in Grolsch blijven?
Zo vermoeiend dat soort discussiesquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat het Nik Kershaw is wist ik wel, ik heb zelfs eens een discussie gehad met een heel eigenwijze vriend van mij die bleef volhouden dat dit nummer origineel is geschreven door Dj BoozyWoozy![]()
Hij is goed hoor! En niet zo somber als de vorige.. met jouw vriend Thom Yorke op het frontje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij weet Berkery dit soort dingen ook wel zonder de OOR te lezenEn ik heb hem nog niet gelezen deze maand
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat het Nik Kershaw is wist ik wel, ik heb zelfs eens een discussie gehad met een heel eigenwijze vriend van mij die bleef volhouden dat dit nummer origineel is geschreven door Dj BoozyWoozy![]()
Neuh, dit maal zonder uiterlijk-affectieve redenen kwijlenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt wel(lekkere zanger?
) Ik blijf trouwens die hele dag gewoon in Grolsch, echt een vette programmering
Ga je met mij de hele dag in Grolsch blijven?
Mijn enige echte vrienden zijn Henk Westbroek en Henk Temmingquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat soort discussiesVriendschap toch wel verbroken he?
We zien elkaar nog vrij weinig ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat soort discussiesVriendschap toch wel verbroken he?
'Am I Wry No' sowieso beste nummer ooit.. vorig jaar in LA de hele tijd gedraaid! En je weet hoe lang je op de freeway zit om van A naar B te komen in dat duivelse oord.quote:
Blijf jij ook de hele dag met mij in Grolsch dan? (ga je eigenlijk?)quote:
Hou op! Ik kan er niet meer tegen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het programma in Grolsch is: Matisyahu, Razorlight, The Magic Numbers, Bloc Part, Snow Patrol![]()
Ik ga zekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijf jij ook de hele dag met mij in Grolsch dan? (ga je eigenlijk?)
Het programma in Grolsch is: Matisyahu, Razorlight, The Magic Numbers, Bloc Part, Snow PatrolDe beste line up van het festival, de rest valt tegen
Ik ben trouwens Eisbär aan het luisteren
Stukje Dead 60's ga ik ook pakken, Riot on the Radio horenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh, dit maal zonder uiterlijk-affectieve redenen kwijlen![]()
Uhm, ik wil naar Mew, Dead '60, The Veils en Tiga. Allemaal het liefst op z'n minst een klein stukje, en als het ff kan verder alles behalve de openingsact in de Grolsch ja![]()
![]()
Je doet ook bot. Dus tja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:15 schreef lienelien het volgende:
Ik word hier een vrselijk figuur genoemd, mag ik even wat bijval aan mijn zijde?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |