Jawel, mijn vader is fan. Maar de naam van de acteur?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Volgens mij heeft niemand van jullie ooit van Don Camillo gehoord....
Dat lag de hele tijd op het puntje van m'n tong.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat ook maar.
Van de acteur Fernandel ook nog nooit gehoord zeker?
Fernandel doet een heel vaag lichtje lichten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat ook maar.
Van de acteur Fernandel ook nog nooit gehoord zeker?
En da's een van de meest vervelende nummers na 10x luisterenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef DeSiever het volgende:
'In the morning.. you know we won't remember a thing'...
Moet ik nog steeds d.., ik bedoel aanschaffenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet.
Razorlight, Razorlight, Razorliiiiiiiight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Downloading.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef DeSiever het volgende:
Jajong, check mijn tip om 1.55u?
Goedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef MaJo het volgende:
Neleos, ik heb de OP aangepast om Eisbär nog meer te promoten: "Voor AKQ newbies is het verplicht om te luisteren naarGrauzone met het prachtige Eisbär.Daarna mag je meedoen
"
Dat is juist waarom ik het ken (het is zo vervelend dat het in je hoofd blijft) maar wel geinig nummertje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
En da's een van de meest vervelende nummers na 10x luisteren![]()
Maar toch,voor het kennen van de tekst
![]()
Gigi d'agostino-acoustic versionquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan maar iets anders, en daarna ga ik pitten.
Klik.
Titel en zanger
Titel goed, zanger fout.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef AntonDingeman het volgende:
The Riddle - Eric Clapton
Het begint met een slechte Brainpower-beat hoor ik net, maar oh, wat draait de man het lekker om.quote:
Nee, die dief is het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gigi d'agostino-acoustic version![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds d.., ik bedoel aanschaffenen wel zo snel mogelijk want vrijdag gaan we ze zien
Ja echt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
GoedEn dan vragen we nu eerst of ze Eisbär wel hebben geluisterd, en dan gaan we ze daarna pas van google'en beschuldigen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |