Ah okquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Amsterdam en Haarlem waren in de juiste provincie, maar verder heb ik jullie lekker aan laten modderen.
Foreigner vs Grauzonequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
"Eisbär, Eisbär, Kalt es eis, Kalt es eis, Eisbär"
Ik copy ze uit m'n sigquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
gaaf, hoe maak je muzieknootjes?![]()
De Gebroeders Ko zouden er zo een hit mee scorenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Klinkt als de Havenzangers, ik zou hem kopen.
♪♪ Jammer man,quote:
Ik kan mijn Eisbär niet vinden in mijn winamp lijst.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
"Eisbär, Eisbär, Kalt es eis, Kalt es eis, Eisbär"
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe zijn ze in je sig terecht gekomen?![]()
Uhmquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe zijn ze in je sig terecht gekomen?![]()
Wat is discotheek index?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan mijn Eisbär niet vinden in mijn winamp lijst.![]()
Wist je trouwens dat in discotheek Index de allergrootste Ijsbar van Europa is geopend![]()
![]()
Ah, Jajong, je bent best een toffe gozer, maar doe eens relaxedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.
Zucht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
♪♪ Jammer man,
Jammerrr
Echt balen
Jammer man! ♪♪
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, Jajong, je bent best een toffe gozer, maar doe eens relaxed![]()
http://www.i-n-d-e-x.de/quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is discotheek index?Draaien ze daar Eisbär dan? Dan moeten we er een keer heen
Pijpekruller ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zucht.
Een echt meisjesvraagje dan.
Hoe heet dit, waarvoor, en wat het je er voor nodig om het te gebruiken?
Alles in één post, graag.
[afbeelding]
Dankje, goeie tip!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.
Daarmee kun je je neus aan de binnenkant opmakenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zucht.
Een echt meisjesvraagje dan.
Hoe heet dit, waarvoor, en wat het je er voor nodig om het te gebruiken?
Alles in één post, graag.
[afbeelding]
Oh, en een föhn, en krulsmeersel. Denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pijpekruller ofzo?
Om je haar te krullennn
Nepmeisje!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
Scheerding? Of is het iets om je benen mee te waxen ofzo?
Ik jank niet, ik zou slechts graag zien dat je heel snel op gaat houden met die minder-aardige posts van je.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |