Ah okquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Amsterdam en Haarlem waren in de juiste provincie, maar verder heb ik jullie lekker aan laten modderen.
Foreigner vs Grauzonequote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
"Eisbär, Eisbär, Kalt es eis, Kalt es eis, Eisbär"
Ik copy ze uit m'n sigquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
gaaf, hoe maak je muzieknootjes?![]()
De Gebroeders Ko zouden er zo een hit mee scorenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Klinkt als de Havenzangers, ik zou hem kopen.
♪♪ Jammer man,quote:
Ik kan mijn Eisbär niet vinden in mijn winamp lijst.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
"Eisbär, Eisbär, Kalt es eis, Kalt es eis, Eisbär"
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe zijn ze in je sig terecht gekomen?![]()
Uhmquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe zijn ze in je sig terecht gekomen?![]()
Wat is discotheek index?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan mijn Eisbär niet vinden in mijn winamp lijst.![]()
Wist je trouwens dat in discotheek Index de allergrootste Ijsbar van Europa is geopend![]()
![]()
Ah, Jajong, je bent best een toffe gozer, maar doe eens relaxedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.
Zucht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
♪♪ Jammer man,
Jammerrr
Echt balen
Jammer man! ♪♪
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, Jajong, je bent best een toffe gozer, maar doe eens relaxed![]()
http://www.i-n-d-e-x.de/quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is discotheek index?Draaien ze daar Eisbär dan? Dan moeten we er een keer heen
Pijpekruller ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zucht.
Een echt meisjesvraagje dan.
Hoe heet dit, waarvoor, en wat het je er voor nodig om het te gebruiken?
Alles in één post, graag.
[afbeelding]
Dankje, goeie tip!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Druk ALT in en probeer met de de cijfers 0 t/m 9 een combinatie van 3 cijfers te maken, 1 daarvan is de goede. Over 2 jaar zal je het wel gevonden hebben, denk ik.
Daarmee kun je je neus aan de binnenkant opmakenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zucht.
Een echt meisjesvraagje dan.
Hoe heet dit, waarvoor, en wat het je er voor nodig om het te gebruiken?
Alles in één post, graag.
[afbeelding]
Oh, en een föhn, en krulsmeersel. Denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pijpekruller ofzo?
Om je haar te krullennn
Nepmeisje!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
Scheerding? Of is het iets om je benen mee te waxen ofzo?
Ik jank niet, ik zou slechts graag zien dat je heel snel op gaat houden met die minder-aardige posts van je.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach, laat die heks eens niet zo zielig doen dan. Toen ik mijn vraag aan het intypen was, had ze nog niks gepost. Ik zei sorry en ze blijft janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |