abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40754084
Iedereen kent ze wel, Tel Sell reclames.
Het liefst nagesynchroniseerd vanuit het Duits.

Nee, Steve, HET IS NIET WAAAAAR.

Helaas wel.
Post hier de raarste Tel Sell aanbiedingen!

Voorbeeld:

Anthrax-Enveloppenset, AANBIEDING!!

Elders: ¤ 1235,-
Bij Tel Sell slechts ¤999,95

Met deze Anthrax-Enveloppen set verrast u uw beste vijanden. Leuk als verjaardagscadeautje of gewoon als onverwacht presentje.

Gewone Anthrax kan op uw handen achterblijven en voor vervelende situaties zorgen, vooral als u in de voedselsector werkt. Deze Anthrax-Enveloppenset wordt geleverd met gratis set eersteklas handschoenen die u kunt gebruiken terwijl u de enveloppen van adres voorziet.

Deze Anthraxset maakt gebruik van een vernieuwde chemische samenstelling die het voor u makkelijker maakt ze ongemerkt te versturen. NOOIT MEER dat vervelende poeder, iedereen kan het!

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 25,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal, politie-onderschepping en transportschade! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 25,-.

Bestel nu!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_40754182
Meedoen mag ook,

Anorexia-Handboek, AANBIEDING

NIET IN DE WINKEL TE VERKRIJGEN!!

Voelt u zich ook te dik? Heeft u altijd de supermodellen op de catwalk bewonderd en zou u ook graag snel kilo's en kilo's willen verliezen? DAT KAN!

Volgens een aantal vrouwenbladen is dít handboek hét geheim van de sterren. Met onder andere tips om niet eten voor de omgeving te verbergen is dit handboek toonaangevend op het gebied van gewichtsverlies. Van de beste onhoudingsmethodes tot 'ik ben dik-opmerkingen' om je zelf voor te houden, dit handboek heeft het allemaal.

Het handboek is geweldig. Als u het handboek naleeft zult u zien dat de pondjes ervan af vliegen! Binnen 14 dagen ziet u resultaat!

Als u nú bestelt krijgt u gratis kussentjes voor onder uw kleding en gepattenteerde watten voor in uw wangen, om uw omgeving gerust te stellen terwijl u de eerste tekenen van gewichtsverlies begint te vertonen.

Als u binnen 10 minuten bestelt krijgt u ook nog eens een gratis exemplaar van het boek "Boulimia voor Dummies" cadeau. Wie kan daar nou nee tegen zeggen?

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 2,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal, transportschade en gedwongen ziekenhuisopname! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, zoals bijvoorbeeld onze vetmeter, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 2,-.

Bestel nu!

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 13-08-2006 01:11:03 ]
pi_40754630
Chirurgie Set

Bent u uw aangezicht zat? We kunnen het u niet kwalijk nemen. Wat we wel kunnen doen is u de mogelijkheid geven hier iets aan te veranderen! NOOIT MEER tegen die neus aankijken, NOOIT MEER een coltrui in de zomer vanwege die flabberige nek, nu heeft u het heft in eigen handen.

Deze set bestaat uit maar liefst:
-Steriele handschoenen;
-Een geweldige set van maar liefst 24 messen, scalpels, spreiders en nog heel veel meer, aangeraden door huisartsen;
-Een dubbele spiegel, zelfs uw achterkant wordt geen probleem meer;
-Een plastic grondsheet, zelfs vloerbedekking schoonmaken hoeft tegenwoordig niet meer;
-4 zakken voor chemisch afval, in te leveren bij uw gemeente;
-Een boekje met instructie tekeningen, ook in braille verkrijgbaar.

Als u nu bestelt krijgt u GRATIS een doosje Ibuprofen, wat wil een mens nog meer?! Bestelt u binnen 10 minuten, dan krijgt u gratis het album "Dangerous" van Micheal Jackson, geweldig voor als u bij ligt te komen van deze zelfoperatie.

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 2,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal, transportschade en het geeft u recht op een gratis bloedtransfusie bij u in de buurt! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, zoals bijvoobeeld ons Anorexia-Handboek, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 2,-.

Bestel nu!
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:12:52 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_40754687
Doe-het-zelf-chirurgie voor darmkankerpatiënten.

Normaal: ¤19,95
Nu: ¤14,99!!!

U gunt die kakkerende kutchirurg met die Lexus geen 2e huis?
Goedzo! Want u kunt het zelf ook!

Met een beetje adequate motoriek, basis medische kennis (uw hart zit waar?) , een goede levensverzekering en deze fantastische (semi)steriele set neemt u letterlijk het heft in eigen handen!
Want deze kit zit vol met klemmen, messen, hakken en zagen! (haha John, je bent me er èèntje!)

Eerst geeft u uzelf een plaatselijke verdoving (vorige versie had genoeg morfine voor een olifant wat blijkelijk ook de motoriek aantaste... wij zijn dus niet verantwoordelijk voor dat!)
Het zuigertje zorgt dat uw bloed niet zomaar op uw keukentafel of schoot beland en de klemmen zorgen ervoor dat u uw beide handen kan gebruiken voor uw eigen zelf toe te brengen slachting.
Tumor eruit, wat steriel d'r op, pols checken en klaar is de spreekwoordelijke Kees!

Ook zo handig is, is dat u niet hoeft te wachten voor een na-controle want die kunt uzelf altijd uitvoeren. (Helpgidsje in Chinees mandarijn, Japans, Maleisisch, Fillipijns en Zuid-Afrikaans als ik u was ging ik voor de laatste).

Bestel nu en krijg gratis een opblaasbare Zuster! (zonder ondergoed!).
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:13:19 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_40754696
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:10 schreef Janetje het volgende:
-knip-
Damn.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_40754719
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:13 schreef cerror het volgende:

[..]

Damn.
Hehehehe! !
Toeval bestaat niet huh.
pi_40754905
NIEUW! De Append-ex Ultra Set!

Oh nee! Kleine Tommy heeft een blindedarmontsteking? Wat nu?

"Geen paniek, geen paniek. Hallo, ik ben Hans Klok, u kent mij waarschijnlijk als Nederlands' beste illusionist en autoriteit op het gebied van ventilatoren. Maar als er één ding is wat ik niet weg kan toveren, dan is het wel pijn. Zeker als het hier een blindedarmontsteking betreft.

Tót ik de Append-ex Ultra Set ontdekte en mijn leven in één klap veranderde. Evenals het saldo op mijn bankrekening.

Wie heeft er ooit verzonnen dat je voor een blindedarmontsteking naar een dokter moet? Met de Append-ex Ultra Set behoren lange reizen naar het ziekenhuis en torenhoge doktersrekeningen definitief tot het verleden! En zeg nu zelf, u heeft toch veel liever uw leven in eigen hand, dan dat u uw lot zomaar overlaat aan een wildvreemde die toevallig een paar jaar gestudeerd heeft? U voert deze simpele maar doeltreffende operatie voortaan zelf wel uit, in uw eigen huiskamer, in het gezelschap van familie en vrienden."

Voor slechts 129,95 (excl. verzendkosten) ontvangt u het Append-ex Ultra Set-pakket:

(Excl. naald.)

Bestel nu! We zitten voor u klaar.

Tom Shlekmann, (voormalig)onderwijzer: "Ik was net mijn baan kwijtgeraakt en had dus geen geld voor een blindedarmoperatie. Van mijn laatste 130 euro heb ik toen de Append-ex Ultra Set gekocht. En boy, daar heb ik geen spijt van. Ik heb nu geen geld over voor voedsel, maar één blik op de etterende ontsteking op mijn buik en ik heb toch geen trek meer. Ja, de Append-Ex Ultra Set kent louter voordelen."

Annie Halfords, huisvrouw: "Ik crepeerde van de pijn, maar The Bold missen...? Dat nooit! Toen kwam mijn dochter met de Append-Ex Ultra Set aanzetten, en ik wíst dat dat de oplossing was. Toen ik even later de gapende wond in mijn buik dichtnaaide, keek ik ondertussen tevreden toe terwijl Brooke vertelde dat Ridge de verloren gewaande tweelingbroer van haar buitenechtelijke stiefzoon was. Dat had ik voor geen goud willen missen."

U hoort het. De Append-Ex Ultra Set is er ook voor u. Bestel nu, of kijk voor meer informatie op www.telsell.nl .
pi_40754924
Kut, zit ik zoveel moeite te doen met al die plaatjes, wordt ondertussen een paar keer dezelfde gepost.
pi_40755061
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef Netsoenev het volgende:
Kut, zit ik zoveel moeite te doen met al die plaatjes, wordt ondertussen een paar keer dezelfde gepost.
Chirurgie zit hoog bij Fok!kers...
pi_40755572

Handpoppen

Voelt u zich ook zo alleen? Heeft u er genoeg van alles 'alleen te doen'? Dan is deze handpoppen set iets voor u!

Deze set bestaat uit 4 poppen met ieder een eigen naam, ze zijn ziektekiem vrij! Er is de keus uit een set met mannelijke poppen, vrouwelijke poppen en een mix van beiden. Geeft u aan de telefoon alstublieft uw voorkeur door.

De poppen hebben allen een sensor, als deze sensor getriggered wordt, maken zij geluid. U hebt de keuze uit 4 verschillende geluiden per pop. De geluiden varieëren van "Ik wil wel je vriendje zijn" tot "Natuurlijk mag je met mijn speelgoed spelen".

De set wordt geleverd in een onherkenbare doos en als u nu bestelt heeft u ze binnen 3 dagen in huis. In drie dagen nieuwe vrienden maken, kan het nog makkelijker?

Als u binnen 3 minuten bestelt krijgt u er nog een pop bij, een pop van mij. Leuk om zelf te houden maar ook leuk als cadeautje voor vrienden die u hoogstwaarschijnlijk toch niet heeft.

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 2,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal, transportschade en extra batterijen! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, zoals bijvoorbeeld het handboek "spelletjes om zelf te doen", bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 2,-.

Bestel nu!

[ Bericht 1% gewijzigd door Janetje op 13-08-2006 13:01:56 ]
pi_40761937
Grafkist bouwpakket

Voelt u zich niet zo lekker, ziet u de man met de zeis naderen? Geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten!!

Tel Sell heeft nu een geweldige aanbieding voor u! Dit grafkist bouwpakket wordt geleverd met onder andere 6 planken, spijkers, secondelijm en een bouwtekening! Ook verkrijgbraar in braille. Het geeft u die extra push nog iets te ondernemen in uw laatste dagen, weer even plezier in het leven te krijgen.

Leuk voor uzelf, maar ook leuk als cadeautje, bijvoorbeeld als u op ziekenbezoek gaat!

Bestel nu en u krijgt er een gratis leeslampje bij, wat wilt u nog meer?!

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 2,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal, transportschade en verzekerd tegen lekkage! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, zoals bijvoorbeeld het Anorexia-Handboek, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 2,-.

Bestel nu!
pi_40785312
PowerLock 3000

Bent u die loze kut topics ook zat op forums, heeft u genoeg van baggerposts. Wordt er een sfeer-verpestende tubgirl/goatse geplaatst?

TellSell introduceert de PowerLock 3000. Hiermee kun u als u crew bent op een forum heel simpel een topic op slot zetten zodat niemand meer kan reageren.
het is ranzend effectief, en tot op heden heeft niemand als user de kracht van de PowerLock kunnen weerstaan. Een gesloten topic gaat niet meer open. En dakzij het gepatenteerde chrono-time-and-place-checker 3.0V wordt het topic ook meteen onderaan de forumlijst geplaatst.

Als u nu besteld krijgt u niet 1, niet 2, niet 3 maar onbeperkt aantal slotjes (*).
Bel nu naar 0900-14523453452 en bestel de PowerLock 3000 meteen

Bestel nu!

(*) Zolang u crewrechten en slotje-zet-rechten hebt.
pi_40821106
gr gr
pi_40822323

BIO_STABIEL
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:51:21 #15
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40839586

pi_40912217
Burqua-bikini

Aanbieding!!
Deze burqua: ¤399.-
De blik in de ogen van uw man: Onbetaalbaar

Bent u het ook zo zat op het strand te lopen in uw strandtent, uw witte lijf te verbergen onder hopen stof?

Wij hebben de oplossing voor u!!

Tel Sell heeft nu een geweldige aanbieding voor u! Deze supernette burqua beschermt uw lijf, maar geeft u ook dat beetje extra verfrissing wanneer er geen enge westerse mannen in de buurt zijn! De makkelijk afritsbare onderrok is een must voor iedere bikini-lovende moslima. De drukknopen aan de voorkant zijn speciaal ontworpen om u snel uw kleren te laten uittrekken en van de zee, zon en het strand te gaan genieten!

Als u nu bestelt krijgt u gratis deze Princess Ladyshave cadeau!

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 25,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal en transportschade en geeft u recht op één gratis ziekenhuisbehandeling bij huiselijk geweld! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 25,-.

Bestel nu!
Neen
pi_41020275
Zelfdrogend douchegordijn

Bent u het ook zo zat? U stapt onder de douche vandaan en ja hoor, het is weer zover. Uw douchegordijn is zeiknat. Plichtsgetrouw pakt u uw douchegordijndroogdoek en droogt het douchegordijn af, u kent het wel. Dat is nu voorbij!!

Deze vernieuwde gepatenteerde soort douchegordijn droogt zichzelf! Ja, ik zie het ongeloof in uw ogen, maar het is waar. Na 20 tot 45 minuten is uw douchegordijn weer droog! Ja! U leest het goed, 20 tot 45 MINUTEN! Het is ongelofelijk!

Dit waterproof gecoate polymide douchgordijn is een must voor iedere verfente douche-ster. Het douchegordijn is leverbaar in de kleuren wit, blauw, groen en bloedrood.

Als u binnen 10 minuten bestelt krijgt u er ook nog eens een exemplaar van het boek "Onnuttig, maar ik wil het" helemaal GRATIS bij.

Met onze garantieservice breidt u voor slechts ¤ 25,- per bestelling de garantievoorwaarden uit en bent u beschermd tegen diefstal en waterschade! Ook als u meer producten tegelijk bestelt, bedragen de kosten slechts éénmaal ¤ 25,-.

Bestel nu!
Neen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')