Volgens mij klaag ik niet over FOK! maar over mensen die keer op keer topics starten over die debiel van een Maikuuul.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:02 schreef FlyingFox het volgende:
Klagen over FOK! doe je in FB...
...vaak tevergeefs.
Heb je je eigen TT gelezen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Volgens mij klaag ik niet over FOK! maar over mensen die keer op keer topics starten over die debiel van een Maikuuul.
Dat is dus FOK!gerelateerd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Volgens mij klaag ik niet over FOK! maar over mensen die keer op keer topics starten over die debiel van een Maikuuul.
Heeft het te maken met FOK!? Ja. Probleem opgelost, hup naar FB met jou!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:04 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel er mee dat ik het dus zat ben dat Jan en alleman hier een topic over hem opent om hem belachelijk te maken of iets dergelijks, maar ik kan me voorstellen dat het verkeerd geinterpreteerd wordt, mijn excuses.quote:
Opgelost slotjequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:06 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ja en ik bedoel er mee dat ik het dus zat ben dat Jan en alleman hier een topic over hem opent om hem belachelijk te maken of iets dergelijks, maar ik kan me voorstellen dat het verkeerd geinterpreteerd wordt, mijn excuses.![]()
Trustenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef Betaserc het volgende:
Ohw, ik begrijp de bedoeling van klaagbaak niet, je mag niet klagen over iets wat hier op FOK! plaatsvind? Hoog tijd om te gaan slapen.
als er mensen topics over maikuuul openen, open jij maar een klaagtopic over hem.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef Betaserc het volgende:
Ohw, ik begrijp de bedoeling van klaagbaak niet, je mag niet klagen over iets wat hier op FOK! plaatsvind? Hoog tijd om te gaan slapen.
Ja, tis vechten tegen de bierkaai, ik weet het.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
als er mensen topics over maikuuul openen, open jij maar een klaagtopic over hem.
als het niet werkt, blijven doorzetten, doet te andere kant ook
klagen over iemand andersquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:01 schreef Betaserc het volgende:
Bah, waarom zijn er hier in godsnaam zoveel mensen die hun tijd verspillen aan iemand met zo'n hoofdje en taalgebruik als hij heeft??![]()
Ja, ik weet het, ik doe het nu zelf ook, maar misschien dat daarmee eens duidelijk wordt dat het wel eens leuk geweest is.
Zo.
je vergeet 14.gifquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Maikuuul wel tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |