Verzekering is ook wel handig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:57 schreef PauldeMunnik het volgende:
En daar komt niks bovenop behalve de APK en de benzine? (en evt. reparaties natuurlijk)
Da's in Duitsland zo, dat de wegenbelasting afhankelijk is van je cilinderinhoud (en dus deels aantal cilinders). In Nederland is het puur afhankelijk van de brandstof en het gewicht. Alhoewel een auto waar een V12 in zit vaak wel zwaarder is dan een gewone 4 cilinder.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
Ligt nog al aan de auto he!
Als je een dikke v12 gaat kopen is niet alleen de benzine duurder maar ook de wegenbelasting en waarschijnlijk de verzekering ook.
Dus moet je eerst weten in welke klasse je zit te denken.
Volgens mij is de belasting in Duitsland toch aan de hand van kilowatt (dus PK's)quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:56 schreef Cybje het volgende:
[..]
Da's in Duitsland zo, dat de wegenbelasting afhankelijk is van je cilinderinhoud (en dus deels aantal cilinders). In Nederland is het puur afhankelijk van de brandstof en het gewicht. Alhoewel een auto waar een V12 in zit vaak wel zwaarder is dan een gewone 4 cilinder.
towncar: lekkere auto heb je trouwens![]()
hij bedoelt waarschijnlijk dat de verzekering duurder word met een v12quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:56 schreef Cybje het volgende:
[..]
Da's in Duitsland zo, dat de wegenbelasting afhankelijk is van je cilinderinhoud (en dus deels aantal cilinders). In Nederland is het puur afhankelijk van de brandstof en het gewicht. Alhoewel een auto waar een V12 in zit vaak wel zwaarder is dan een gewone 4 cilinder.
towncar: lekkere auto heb je trouwens![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |