Onee, dat was 'de gier'. En een voetballerquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:42 schreef Berkery het volgende:
Butrageno?
Féderico jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:44 schreef Maybach het volgende:
Dat was Frederico Bahamontes
Voor wielerfans is het een bekende naam hoorquote:
Ik wist het ook niet.quote:
Okquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Voor wielerfans is het een bekende naam hoor
Oeh ben benieuwdquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:47 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet.
Ik heb nu al een mooie, politiek, vraag klaarliggen om te stellen als ik weer eens een punt pak
Moet ik wel eerst een vraag goed beantwoorden. Mag ook over de dartsport gaan (enige sport die ik echt volg)quote:
Had al wel zo'n vermoedenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een vraag goed beantwoorden. Mag ook over de dartsport gaan (enige sport die ik echt volg)
Ik heb er eens een gesteld, maar volgens mij verder nog nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had al wel zo'n vermoedenIs er al eens een dartvraag gesteld? Ik wacht nog steeds op een schaatsvraag (de enige sport die ik echt volg) maar die heb ik ook nog niet voorbij zien komen
Ik was er al evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
Hey Neleos en LienelienWat komen jullie toevallig tegelijk online
Trustequote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef MaJo het volgende:
Hey Neleos en LienelienWat komen jullie toevallig tegelijk online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |