Kattenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nadeel is dat je ze moet uitlaten. Daarom ben ik zo blij met m'n katten. Die lopen zelf wel naar buiten als ze zin hebben.
Wat? Nee dat kan niet zomaar hoorquote:
Yay!quote:
Jammer, zat er al aan te denken om het album aan te schaffenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is ook gewoon goedIk ben ook al een tijdje bezig om al mijn vrienden, kennissen, vijanden en volkomen onbekenden fan te maken. En het begint een beetje te lukken nu. Ook dankzij deze quiz natuurlijk.
Maar nu probeer ik het album te kopen, maar dat is een beetje lastig. Op internet is het verrot duur.
Ge zijt ene gemenerd, Neleosquote:
Doe maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zal ik nog iets ergs doen voor MaJo?
Dus jij bent al zo addicted dat je zelfs op visite per se even moet kijken wat de vraag isquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Maar zoals ik zei kwam ik eigenlijk alleen ff buurten om hoi te zeggen. Zag MaJo 'Everybody Knows' zeggen en ben een zeer groot Leonard Cohen liefhebber
Moet echt direct weer verder (ben niet thuis) dus kan iemand anders een vraag doen?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo heeft trouwens een Grauzone vraag gesteld vandaag en ik had hem goed
Tsjah, ergens doet het me aan New Young Pony Club denken, maar verder vind ik het gewoon een kutnummerquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer, zat er al aan te denken om het album aan te schaffenIk heb het aan een paar mensen laten horen en die vonden het ook best leuk. Het is gewoon even wennen omdat het anders is. We gaan dit nummer gewoon groot maken, 26 jaar na dato
Asmo heeft trouwens een Grauzone vraag gesteld vandaag en ik had hem goed
iddquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus jij bent al zo addicted dat je zelfs op visite per se even moet kijken wat de vraag is![]()
Naaaahhhh.... Dat is niet de zanger...quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Anatevka, Henk Poort
Heb het al verbeterdquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Naaaahhhh.... Dat is niet de zanger...
Dingdingdingding!!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:07 schreef MaJo het volgende:
Of nee, het is Lex Goudsmit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |