Klopt. Dit moet een halt toegeroepen worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Subliminale turkse beïnvloeding, zulks een verschrikking.
allochtonen die stelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:22 schreef Henny_Huisman het volgende:
Maar zeg eens eerlijk: steel jij auto's, danwel auto-onderdelen?
Of heb je dat in het verleden ooit eens gedaan?
Simple Minds... Hip?!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef seto het volgende:
Dat muziekje erbij is wel hip.
Ik heb de weergave van avatars uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
allochtonen die stelen![]()
![]()
mensen die anders reageren, na het zien van mijn avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is idd neen beetje dubbel. Zo haal je de incidentele koper ook over om maar een dvdtje te downloaden waar dat chapter uit is gesloopt. Ze snappen niet dat je daarmee een averechts effect bereikt. Ik bedoel, de mensen die kopen zijn niet de doelgroep voor zulke reclames lijkt mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:14 schreef zarGon het volgende:
Ja, ja, ik weet het topic nummer zoveel over de 'voorlichting' die je ziet voor je de film kan zien. Maar goed, je klikte!
Wil ik dus nadat ik een paar dagen eerder house of flying daggers heb gezien, vandaag chrouching tiger hidden dragon kijken.. (ziyi zhang)
Ik zet de dvdschijf dus in dvdplayer.. zoals altijd krijg je dat kut reclame of zoals brein het wel zal noemen voorlichting, die ongeveer 1/1,5 minuut (t zal wel... ) duurt.. je ziet dan een mooi gefilmde stukje filmpje die je dus moet vertellen dat kopieren, oftewel piraterij slecht is.
Als je dit 1 keer ziet, is het wel oke, maar hierna had ik zin om the breakfast club te zien, want dat is echt zo een film die je 100 keer kan bekijken zonder te vervelen. topfilm dus!![]()
Weer hetzelfde verhaal, maar nu irriteerde het mij echt. Ik heb die dvd godverredomme gekocht, en brein gaat me dan niet suggesteren dat ik het kan kopieren. Men, dit soort meuk krijg je niet eens met gedownloadde dvdrips. Gatverredamme zeg, ik kan die reclame ook niet skippen. Ik heb ervoor betaald, netzoals ik betaal voor lege dvds (nee, niet meer, ik bestel ze gewoon uit duitsland, 50% goedkoper..). je betaalt voor die lege dvds een klein bedrag (60centjes maar per stuk hoor) omdat stichting thuiskopie denkt dat jij daar wel ooooooit is illegale dingen op kunt branden. maar na het betalen van zulke bedragen, zeuren ze nog als je iets illegaals erop zet.
TIEFT IS LEKKER OP BREIN, HIERMEE ZORG JE ALLEEN MAAR DAT IK MEER DOWNLOAD!
Ow en dit nog:
[afbeelding]
the breakfast club
![]()
![]()
Emilio Estevez , Anthony Michael Hall , Judd Nelson , Molly Ringwald , Ally Sheedy
![]()
![]()
brein![]()
![]()
![]()
![]()
Je went er aan. Mijn koosnaampje negert heb ik ook maar leren waarderenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
allochtonen die stelen![]()
![]()
mensen die anders reageren, na het zien van mijn avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inkomstenderving enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Devrim_ het volgende:
Als je films kopieert steel je ze toch niet?
Als je een exacte kopie van een auto-onderdeel maakt steel je het toch niet?
en nu ff douchen
Lijk mij juist niet, ik heb dit maand 65 euro aan dvds gekocht...quote:
Zoals ik eerder zei, mag ik niet met buitenlanders (negersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je went er aan. Mijn koosnaampje negert heb ik ook maar leren waarderen![]()
Hahah het ging ook om dat gequote stukje hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijk mij juist niet, ik heb dit maand 65 euro aan dvds gekocht...
en dat komt juist omdat ik films download en kijk..
er zijn mensen die voor run with dick and jane 20 euro over hebben..
Net op het moment dat je het niet verwacht komtie hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, mag ik niet met buitenlanders (negers) omgaan van mijn vader, en ik geef hem gelijk.
(c)Yvana!
wat een wijf was het toch
![]()
500 euro krijgen, terwijl je niet werkt en thuiswoont. en dan nog jezelf afvragen of je rond komtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Net op het moment dat je het niet verwacht komtie he![]()
http://forum.fok.nl/topic/897471, die is ook cool, soort van look-a-like maar dan 20 ofzo. Vraagt zich af hoe ze met 500 euro rond moet komen en woont ook nog eens thuis !![]()
Het moet niet veel gekker worden iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
500 euro krijgen, terwijl je niet werkt en thuiswoont. en dan nog jezelf afvragen of je rond komt![]()
ja, maar als je the breakfast club voor een goede prijs (7 euro...) ziet, dan laat je hem niet liggen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Het mooiste is gewoon dat je ervoor betaalt hebt en dat mensen die er niet voor betaald hebben onzin-loos kunnen kijken
Nee, maar op een film van 20 euro zit het ook, en skipbaar maken? welnee, gewoon verplicht naar reclames kijken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja, maar als je the breakfast club voor een goede prijs (7 euro...) ziet, dan laat je hem niet liggen natuurlijk![]()
reclame voor de film vind ik niet zo erg, maar de reclame die ze nu hebben, beschuldigen ze mij gewoon dat ik aan piraterij doe...quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, maar op een film van 20 euro zit het ook, en skipbaar maken? welnee, gewoon verplicht naar reclames kijken...
Disney is er ook zo goed in...
ja, die standaard reclame die tegenwoordig krijgtquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef Henny_Huisman het volgende:
Op de dvd van 'The breakfast club', kwam er een reclame van dat je toch ook geen handtas of een mobiel steelt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef Gluckskafer het volgende:
Stel dat de filmkijker toevallig een autodief is ofzo.
Dan slaat dat filmpje helemaal nergens op.
Filmpje: ......''Je steelt toch ook geen auto, he"
Gespuis dat met chips en cola op de bank hangt: Uhh...Jawel hoor![]()
Hele post heb je wel gelijk in maar dit slaat eigelijk wel alles. Als je dat geld al betaald waarom is het dan nog illegaal?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:14 schreef zarGon het volgende:
-knip- je betaalt voor die lege dvds een klein bedrag (60centjes maar per stuk hoor) omdat stichting thuiskopie denkt dat jij daar wel ooooooit is illegale dingen op kunt branden. maar na het betalen van zulke bedragen, zeuren ze nog als je iets illegaals erop zet. -knip-
vraag dat maar aan brein.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hele post heb je wel gelijk in maar dit slaat eigelijk wel alles. Als je dat geld al betaald waarom is het dan nog illegaal?
Ja precies daar heb je helemaal gelijk in. Slaat echt nergens op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hele post heb je wel gelijk in maar dit slaat eigelijk wel alles. Als je dat geld al betaald waarom is het dan nog illegaal?
http://www.opus.nl en http://www.ddvd.infoquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef aaipod het volgende:
Iemand een linkje naar die duitsland DVD's?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef nlboy het volgende:
[..]
http://www.opus.nl en http://www.ddvd.info
Ach ja, dat is hetzelfde als dat de groep die CD's legaal koopt hun CD's op sommige apparatuur niet kunnen afspelen, met name een computer om die CD op een mp3 spelert te zetten terwijl de groep die het gewoon download daar dus geen last van heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:22 schreef Myers het volgende:
Wel grappig ja, ik zag dat filmpje laatst pas voor het eerst bij een vriend van me, die koopt namelijk wél vaak legale dvd's. Mensen die films gewoon downloaden krijgen dat filmpje dus nooit te zien, terwijl die mensen nu juist hun doelgroep zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |