schooier, ik heb nog wel rijst voor je met bronwater..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:17 schreef freeway het volgende:
oke ik ga t wel proberen, maar als t mislukt heb ik niks te eten![]()
bronwater nog wel, ik heb alleen kraanwaterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef TimC het volgende:
[..]
schooier, ik heb nog wel rijst voor je met bronwater..
Ja idd, al vind ik dat ook smerig. Hetzelfde als een roerei uit de magnetron (quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:13 schreef p-etr-a het volgende:
Beter in de oven.
Ik ben overigens wel benieuwd naar de resultaten! Gaat toch wat sneller als de vetpan aanzetten en wachten tot-ie opgewarmd is (okay, hij hoort altijd warm te zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:22 schreef freeway het volgende:
maar misschien doe ik het wel hierna nog ff in de oven , tis nu in de koekenpan
Mijn theorie tot nu toe is, als ik het in de koekenpan bak wordt het klef en vettig, en daarna in de oven droogt het misschien wat, waardoor ze knapperig wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel benieuwd naar de resultaten! Gaat toch wat sneller als de vetpan aanzetten en wachten tot-ie opgewarmd is (okay, hij hoort altijd warm te zijn)
Ik ben benieuwd naar het resultaat, sowieso is dat al flink veel werk voor een frietje... Zou ik niet aan begonnen zijn. Wat dat betreft petje af.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:25 schreef freeway het volgende:
[..]
Mijn theorie tot nu toe is, als ik het in de koekenpan bak wordt het klef en vettig, en daarna in de oven droogt het misschien wat, waardoor ze knapperig worden![]()
straks zal ik het weten..
Zit wat in. Gebakken aardappeltjes worden ook altijd wat vettig en klef, terwijl gefrituurde kleine ronde aardappeltjes die zo'n mooie naam hebben die ik even niet weet wel keinetjes droog en knapperig worden!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:25 schreef freeway het volgende:
[..]
Mijn theorie tot nu toe is, als ik het in de koekenpan bak wordt het klef en vettig, en daarna in de oven droogt het misschien wat, waardoor ze knapperig worden![]()
straks zal ik het weten..
wat voor olie (had ik erin moeten doen)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Olie erin en heeeeel warm laten worden. Frietjes erin en deksel erop.
Lijkt me.
Veel saus erbij en vullen doet 't vast wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:32 schreef Pranfeuri het volgende:
volgens mij gaat dat voor geen meter smaken
Zonnebloemolie werkt met frikandellen op die manier prima.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:34 schreef freeway het volgende:
[..]
wat voor olie (had ik erin moeten doen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |