dan zit er dus een uitdaging inquote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:36 schreef dennizz het volgende:
waarom doet iemand hier in hemelsnaam vrijwillig aan mee?? 40 dagen geen sex... dat haal ik nooit!!!
dat kun je die vriend of vriendin toch niet aandoenquote:op zondag 13 augustus 2006 02:24 schreef nog.een.keer het volgende:
spring nog liever van de martinitoren
maar succes allemaal, vooral de mensen die wel een vriend of vriendin hebben.
spreek voor jezelfquote:op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef kugari-ken het volgende:
jezus mensen, haal die stok uit je reet, dit is gewoon grappig, om te zien hoe lang je het uit kunt houden.
negen van de tien mensen die hier binnen komen hobbelen en schreeuwen dat ze het nog geen twee dagen uit zouden houden zonder sex, dat zijn waarschijnlijk de figuren die met dat soort debiele uitspraken hun eigen onzekerheden op sexueel gebied denken te kunnen verbergen. een soort van puberale neiging om het alfa-mannetje te zijn.
6 dagen maat, 6 dagen. moet ik 't blijven zeggen? ik doe niet aan sm en val niet op mannen, maar de volgende keer ga ik jequote:op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef black_ninja het volgende:
maar nogmaals als je mee wilt doen mag je ook zelf dit lijstje verder aanpassenmaakt mijn leven ook een stuk makkelijker en weet ik ook zeker dat niemand wordt vergeten.
quote:op woensdag 16 augustus 2006 07:12 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
6 dagen maat, 6 dagen. moet ik 't blijven zeggen? ik doe niet aan sm en val niet op mannen, maar de volgende keer ga ik je![]()
![]()
nee sorry we werken alleen met dagen. en wat je kunt winnen? het respect van een paar fok!kers en een schouderklopje van jezelf.quote:op woensdag 16 augustus 2006 14:31 schreef muster het volgende:
mag je ook 40 minuten meedoen?
enne... wat kun je eigenlijk winnen?
way the go!quote:op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef i_are_rudeboy het volgende:
ik zat 3 dagen geleden nog te denken om dit te gaan doen... nou ja, ben eigenlijk al begonnen![]()
37 dagen te gaan nog hier.
eeeey! welkom terug, ik miste je inderdaad alquote:op woensdag 16 augustus 2006 18:38 schreef dehovenier het volgende:
ik doe weer mee
vorige keer 80 dagen heb ik ook volgehouden, nu weer
sorry ik rook nietquote:op woensdag 16 augustus 2006 22:28 schreef masterrikkie007 het volgende:
dan stop ik liever met smoken of rokendas meer ene uitdaging
uit ervaring kan ik zeggen dat de productie juist stil komt te staan en er na 40/80 dagen een stuk minder uit komt en dat wat er uit komt een stuk minder zaad bevat dan normaal.quote:op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef gsbrder het volgende:
kannonnen.. ik wil niet aan die load denken die al die fokkers krijgen de 41e dag..
dat worden heel veel toetsenborden schoonmaken voor de fok!moeders
je begint eerder begrijp ik? mag best maar dan moet je wel ff zelf bijhouden wanneer je er 40 op hebt zitten...quote:op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef piovan het volgende:
mijn eerste sexloze dag zit er alweer op!
nog 39 te gaan!
ik denk dat er extra veel nieuwe monitoren verkocht zullen worden...quote:op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef gsbrder het volgende:
kannonnen.. ik wil niet aan die load denken die al die fokkers krijgen de 41e dag..
dat worden heel veel toetsenborden schoonmaken voor de fok!moeders
zal best, op zich word je zaad afgebroken en ververst binnen 24h (dacht ik) en de hoeveelheid (bij jezelf) heeft ook een hoop te maken met de mate van opgewondenheidquote:op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef black_ninja het volgende:
uit ervaring kan ik zeggen dat de productie juist stil komt te staan en er na 40/80 dagen een stuk minder uit komt en dat wat er uit komt een stuk minder zaad bevat dan normaal.
hmm... dus elke 24h die je niet neukt/rukt wordt er zaad verspild...quote:op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef italo het volgende:
[..]
zal best, op zich word je zaad afgebroken en ververst binnen 24h (dacht ik) en de hoeveelheid (bij jezelf) heeft ook een hoop te maken met de mate van opgewondenheid
ik dacht juist vroeger te hebben gehoord dat je sperma na ongeveer 70 dagen weer wordt opgenomen door je lichaam... maarja, dat weet ik niet zekerquote:op donderdag 17 augustus 2006 00:57 schreef italo het volgende:
[..]
zal best, op zich word je zaad afgebroken en ververst binnen 24h (dacht ik) en de hoeveelheid (bij jezelf) heeft ook een hoop te maken met de mate van opgewondenheid
volgens mij is het een aantal dagen, geen 70. als er na een dag of 3/4 geen zaadlozing is geweest, worden de oudste spermacellen afgebroken, en de stoffen opgenomen in het bloed. (ondertussen zijn er natuurlijk allang weer nieuwe)quote:op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef i_are_rudeboy het volgende:
[..]
ik dacht juist vroeger te hebben gehoord dat je sperma na ongeveer 70 dagen weer wordt opgenomen door je lichaam... maarja, dat weet ik niet zeker
dat klinkt aannemelijker jaquote:op donderdag 17 augustus 2006 11:05 schreef ioko het volgende:
[..]
volgens mij is het een aantal dagen, geen 70. als er na een dag of 3/4 geen zaadlozing is geweest, worden de oudste spermacellen afgebroken, en de stoffen opgenomen in het bloed. (ondertussen zijn er natuurlijk allang weer nieuwe)
ik ga je slaanquote:op woensdag 16 augustus 2006 18:47 schreef black_ninja het volgende:blind_guardian 40 day's 40 nights (eerder meegedaan, persoonlijk record 5 uur)
quote:op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef blind_guardian het volgende:
[..]
ik ga je slaan![]()
hierrrrr ninja ninja![]()
nu ben je mij weer vergetenquote:op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef black_ninja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
black_ninja, 80 day's 80 nights (meerdere malen mee gedaan, persoonlijk record 80+ dagen) blind_guardian 40 day's 40 nights (eerder meegedaan, persoonlijk record 6 dagen) kugari-ken 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend) ryangozer 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend) piovan 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend)
ik dacht trouwens dat je niet aan sm deed![]()
sorry sorry sorryquote:op donderdag 17 augustus 2006 19:05 schreef dehovenier het volgende:
[..]
nu ben je mij weer vergetendehovenier 80 day's 80 nights (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
welkom bij de clubquote:op vrijdag 18 augustus 2006 23:33 schreef angel008 het volgende:black_ninja, 80 day's 80 nights (meerdere malen mee gedaan, persoonlijk record 80+ dagen) blind_guardian 40 day's 40 nights (eerder meegedaan, persoonlijk record 6 dagen) kugari-ken 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend) ryangozer 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend) piovan 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend) dehovenier 80 day's 80 nights (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen) angel008 40 day's 40 nights (eerdere gegevens onbekend)
gaat ook een poging wagen..
succes! en waarom opgeven als je die 2 dagen heb gehaald? ga na die 2 dagen voor de overige 38, een mooie uitdaging.quote:op zaterdag 19 augustus 2006 00:13 schreef nog.een.keer het volgende:
nou okee, ik ga een poging van 2 dagen doen!
mag ik je vragen, waarom je dit in godsnaam wil proberen?quote:op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef black_ninja het volgende:
[..]
succes! en waarom opgeven als je die 2 dagen heb gehaald? ga na die 2 dagen voor de overige 38, een mooie uitdaging.
omdat er dan iemand op me wacht...quote:op zaterdag 19 augustus 2006 00:47 schreef black_ninja het volgende:
[..]
succes! en waarom opgeven als je die 2 dagen heb gehaald? ga na die 2 dagen voor de overige 38, een mooie uitdaging.
ok dan begin ik ook overmorgen, want ik wil nie alleenquote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:03 schreef dehovenier het volgende:
je mag op ieder moment van de dag beginnen, maar dan moet je het wel zelf bijhouden.
ik begin overmorgen
wedstrijdje wie het eerst afvaltquote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ok dan begin ik ook overmorgen, want ik wil nie alleen![]()
![]()
okequote:op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef dehovenier het volgende:
[..]
wedstrijdje wie het eerst afvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |