Afschieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Ringo het volgende:
Mijn huisgenote doet de afwas in bad
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Ringo het volgende:
Staat dat mens in d'r pyjama voorovergebukt, in de badkuip een hapjespan schoon te schrobben.![]()
waar wacht je nog opquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Ringo het volgende:
Ze schijnt nachtzuster te zijn.![]()
Staat dat mens in d'r pyjama voorovergebukt, in de badkuip een hapjespan schoon te schrobben.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:37 schreef Pranfeuri het volgende:
Kan toch.
Mijn huisgenoot heeft epilepsie. Als ie in bad een aanval heeft, gooi ik er waspoeder en de vuile was bij.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jouw huisgenoot is een meisje, wat wil zeggen dat ze een gat heeft en dat ze neukbaar is.
Zeik dus niet zo
Kan toch.
Mijn huisgenoot heeft epilepsie. Als ie in bad een aanval heeft, gooi ik er waspoeder en de vuile was bij.
Dat is ook wat waardquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:14 schreef Asics het volgende:
je hebt iig een huisgenote die de afwas doet!
vrouwen poepen nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Ringo het volgende:
Owww wat een raar mens is dat toch. Ze is er gelukkig bijna nooit maar als ze er is, dan doet ze godganse tijd niets anders dan heen en weer hobbelen tussen kamer en badkamer. Ze kookt nooit, op een enkele pizza na, volgens mij gaat ze nooit naar de plee (thank god) en meer dan een schichtig 'hallo' krijg ik niet van haar te horen.
[..]
Kan toch.
Kan toch.
the fuckquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:37 schreef Pranfeuri het volgende:
Kan toch.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat wij ontdekten dat mijn huisgenote de afwasbak EN borstel, die in de keuken door acht mensen werden gebruikt, gebruikte om haar konijnenkooi mee schoon te maken
Kan toch.
Te laat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef thaleia het volgende:
Bij je houden. Beschermen als ware het je kostbaarste bezit
Doe je wel je deur op slot?! Wat een creep!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef Ringo het volgende:
Owww wat een raar mens is dat toch. Ze is er gelukkig bijna nooit maar als ze er is, dan doet ze godganse tijd niets anders dan heen en weer hobbelen tussen kamer en badkamer. Ze kookt nooit, op een enkele pizza na, volgens mij gaat ze nooit naar de plee (thank god) en meer dan een schichtig 'hallo' krijg ik niet van haar te horen.
Nou is ze er weer. Ze schijnt nachtzuster te zijn. Vandaag heeft ze de hele tijd geslapen en over een paar uur begint haar dienst; o wee wie haar aan het bed krijgt.
Het erge is: ze is lelijk, op een duistere manier, waardoor ik een beetje bang van 'r ben. Ze schreeuwt ook regelmatig in haar slaap of loopt 's nachts op zolder te stommelen, bij god als ik weet wat ze dan precies uitspookt. Toen ik hier net kwam wonen, vertelde mijn andere huisgenote (die inmiddels vertrokken is) dat ze nogal eens recht uit haar slaap de gang op wilde lopen, om in een hysterisch gegil uit te barsten.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Maar goed. Vanavond dus. Ik sta in de keuken een appel te schillen, hoor ik opeens gerommel boven. Ik denk, o dat is mijn enge huisgenote die d'r nest uitkomt. Maar het gerommel klonk anders dan anders dus loop ik de trap op met het idee om toch ff te kijken. De badkamer ligt aan mijn kamer dus ik kom er sowieso langs.
Staat dat mens in d'r pyjama voorovergebukt, in de badkuip een hapjespan schoon te schrobben.![]()
Dit is te erg!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
Het heeft vrij lang geduurd voordat wij ontdekten dat mijn huisgenote de afwasbak EN borstel, die in de keuken door acht mensen werden gebruikt, gebruikte om haar konijnenkooi mee schoon te maken
Mischien schijt ze wel onder de douche.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef klipper het volgende:
Misschien doet ze haar behoefte`s ook wel in de badkuip.
Voortaan maar douchen ipv een bad.
Yuk. Hoe komt zo iemand op het ideequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
Nee die drukkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:13 schreef Katana het volgende:
[..]
Mischien schijt ze wel onder de douche.
Edit:
Onee, vrouwen schijten niet![]()
Kan toch.
Hahahaha! Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maar ik kan er best om lachenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Yuk. Hoe komt zo iemand op het idee![]()
Kan toch.
Ik heb met je te doen....Ik heb sowieso een natuurlijke afkeer jegens gemeenschappelijke afwassponsjes en -borstels ontwikkeld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef thaleia het volgende:
jij bent toch een man, heb jij dan geen gat? jij scheit door je snikkel heen zeker?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jouw huisgenoot is een meisje, wat wil zeggen dat ze een gat heeft en dat ze neukbaar is.
Zeik dus niet zo
Daarom hou ik die ten alle tijden op mijn kamerquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Ringo het volgende:
[..].
Nou begin ik me opeens ook zorgen te maken om het lot van mijn tandenborstel![]()
Neusgat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij bent toch een man, heb jij dan geen gat? jij scheit door je snikkel heen zeker?
Kan toch.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:37 schreef Pranfeuri het volgende:
Kan toch.
Kan toch.
CHANDLER: Well don't you see how gross that is? I mean that's like you using my toothbrush. You used my toothbrush?quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:19 schreef Ringo het volgende:
[..].
Nou begin ik me opeens ook zorgen te maken om het lot van mijn tandenborstel![]()
Ik heb geen douche.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef klipper het volgende:
Misschien doet ze haar behoefte`s ook wel in de badkuip.
Voortaan maar douchen ipv een bad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |