Owww wat een raar mens is dat toch. Ze is er gelukkig bijna nooit maar
als ze er is, dan doet ze godganse tijd niets anders dan heen en weer hobbelen tussen kamer en badkamer. Ze kookt nooit, op een enkele pizza na, volgens mij gaat ze nooit naar de plee (thank god) en meer dan een schichtig 'hallo' krijg ik niet van haar te horen.
Nou is ze er weer. Ze schijnt nachtzuster te zijn. Vandaag heeft ze de hele tijd geslapen en over een paar uur begint haar dienst; o wee wie haar aan het bed krijgt.
Het erge is: ze is lelijk, op een duistere manier, waardoor ik een beetje bang van 'r ben. Ze schreeuwt ook regelmatig in haar slaap of loopt 's nachts op zolder te stommelen, bij god als ik weet wat ze dan precies uitspookt. Toen ik hier net kwam wonen, vertelde mijn andere huisgenote (die inmiddels vertrokken is) dat ze nogal eens recht uit haar slaap de gang op wilde lopen, om in een hysterisch gegil uit te barsten.
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Maar goed. Vanavond dus. Ik sta in de keuken een appel te schillen, hoor ik opeens gerommel boven. Ik denk, o dat is mijn enge huisgenote die d'r nest uitkomt. Maar het gerommel klonk anders dan anders dus loop ik de trap op met het idee om toch ff te kijken. De badkamer ligt aan mijn kamer dus ik kom er sowieso langs.
Staat dat mens in d'r pyjama voorovergebukt, in de badkuip een hapjespan schoon te schrobben.