quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef ..zapper het volgende:
Nee, gewoon onzin. Respecteer je relatie, ben blij dat het goed gaat en kap met dit gejammer. Echt sneu gedrag dit.
ja want jezelf binden aan iemand terwijl je geen gevoel voor haar meer heb is de bom!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:18 schreef ..zapper het volgende:
Ja want trouwen en er altijd voor elkaar blijven is niet stoer, vrij gezel zijn en belazeren is de bom!
Ja is echt duidelijk dat hij zichzelf al 6 jaar voorgelogen heeft en geen gevoelens voor haar kan hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:23 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
ja want jezelf binden aan iemand terwijl je geen gevoel voor haar meer heb is de bom!
![]()
dat is onzin; hij geeft aan dattie nu geen gevoel meer voor dr heeft en haar nu niet meer aantrekkelijk vindt, niet dat hij zichzelf al 6 jaar heeft voorgelogenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:31 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja is echt duidelijk dat hij zichzelf al 6 jaar voorgelogen heeft en geen gevoelens voor haar kan hebben.
Je snapt het echt niet he? Mensen zijn wel erg kortzichtig en gemakkelijk geworden waar het om relaties gaat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
dat is onzin; hij geeft aan dattie nu geen gevoel meer voor dr heeft en haar nu niet meer aantrekkelijk vindt, niet dat hij zichzelf al 6 jaar heeft voorgelogen![]()
ik snap duidelijk het wel en ik geef de TS een praktische oplossing. ik vind jou eerder kortzichtig en gemakkelijk als jij ervan overtuigd bent dat je je gevoel moet onderdrukken in de situatie van de TS. Gevoel is in mijn mening hetgene waar het om moet gaan in relaties.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he? Mensen zijn wel erg kortzichtig en gemakkelijk geworden waar het om relaties gaat.
Daarom moet je ook gewoon vreemdgaan. Jij blij, zij blij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Mr.G het volgende:
Meestal lijkt het gras aan de andere kant altijd groener dan het is en realiseer je je pas wat je hebt gehad als je het kwijt bent.
Dan krijg je toch wel een schuldgevoel. Als je wil vreemdgaan wees dan ook een man en beeindig je relatie, dat verdiend je vriendin toch wel op zn minst?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon vreemdgaan. Jij blij, zij blij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |