Ja, ik!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Vond het grietje dat Bjork's All so quiet zong nog steeds het beste
Kijkt er uberhaupt iemand mee?
Is dit nummer No matter What van de Sound of Musicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef m@x het volgende:
Heerlijk vals
Dat was een cover van Boyzone... het origineel komt uit een musical maar ik wist niet dat het uit deze kwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:52 schreef m@x het volgende:
Nee toch. Dat is toch weer zo'n suikerzoet Ronan-nummer.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef bladibladibla het volgende:
OK, ik verveel me dood, dus ik heb een mooie OP gemaakt:
Ja haha, je doet mee voor de HOOFDROL... Dat houdt (volgens mij toch zeker) in ieder geval in dat je de komende 3-5 jaar dat liedje wel miljoenen keren gaat zingen... Nope, ik vind het zeker niet erg dat ze weg is (bovendien hou ik wel van die droge, sarcastische humor van die Brittenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:43 schreef bladibladibla het volgende:
Emily liep ook te zeuren dat ze alweer 'The hills are alive..' moest zingen tijdens de sing-off met Laura.
Toen vroeg ik me echt af of ze überhaupt wist in welk programma ze zat![]()
Die mis ik ook een beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik mis Mr. Sheffield in de jury. Naar verluidt is hij toch de belangrijkste concurrent van Andrew lloyd Webber....
Die opmerking over de 'red button' verstond ik dus niet, wat zei hij nu?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:16 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Die mis ik ook een beetje
Andrew Lloyd Webber was trouwesn erg scherp toen Graham Norton het over 'the red button' had![]()
Kan iemand trouwens de OP aan passen en Belinda doorstrepen?
Ik hoop dat Aoife het heel goed gaat doen, want ik gun haar echt een plek in de top 3quote:How are our Marias feeling?
Leanne :
I am really looking forward to Saturday. I can't wait to prove to the judges that I can be a leading lady. I have the stamina!
Abi :
I'm gonna live and live now, get what I want, I know how, one roll for the whole shebang, one throw that bell will go clang, eye on the target and wham, one shot, one gunshot and BAM! Andy, John, Zoe and David, here I am!
Cometh the hour, cometh the Absterå hopefully!
Siobhan:
Having pushed myself to the limit on the training day, I've realised that if I believe I can do something, I stand a much, much better chance of success. I'm feeling revved up and unbelievably motivated - ready for the big performance!
Connie:
The challenge this week was to find a story in the song. I'm relieved to say I've found one. I'm very very much looking forward to this Saturday's performance. I think the most important thing is to enjoy this performance. I've discovered the simple, sassy, jazzy side of Maria and I'm loving it. DRUNK ON LOVE!
Aoife:
Last week Zoe said she wasn't excited by my voice. This week I'm going to:
1. Show her a completely different side to my voice – sultry and sexy.
2. Give her something to get hot and bothered about.
Meliz:
I'm excited, pumped and ready to give a great performance on Saturday night. Everyone will get to see a side of me that they have not yet seenå it's going to be fun, quirky, girly, and energetic and I can't wait!
Helena:
Wow, I've had the most amazing week. It gets better and better, I feel I'm so in the swing of things and that my journey's just beginning – I don't ever want to get off this ride. Saturday is what its all about!
Simona:
Having extra lessons with the dialect coach, I feel confident about my accent during my performance and then more excited about my song.
Zekers.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:08 schreef bladibladibla het volgende:
Jammer dat Meliz eruit is. Van mij had Simona eruit gemogen: ze begint steeds meer pijn te doen aan mijn oren.
Volgende week vallen er twee meisjes af, dat wordt dus helemaal spannend.
Kijkt er nog iemand mee?
Meliz's stem komt gewoon niet goed tot uiting in de nummers die ze moest zingen. Ze zei gisteren zelf ook al dat ze een popnummer zal zingen als een popnummer en een musicalnummer als een musicalnummer. So long, farewell zong ze echt geweldig, en om dat soort nummers gaat het uiteindelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef Bagheera het volgende:
Ze heeft helemaal niet de minste stem, wat de jury zegt.
Het feit dat alle meisjes een eigen kleur hebben vind ik wel wat hebben. Dan 'herken' je ze op een of andere manier toch beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef Cee het volgende:
En ik wil zo'n jurkje.
Morgen dus om 20:05 en om 21:50 op BBC .quote:Saturday 2nd September at 7.05pm and 8.50pm on BBC ONE.
Ik ben bij m'n ouders, een BBC-loos hierquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:06 schreef m@x het volgende:
En ze heeft het weer helemaal goedgemaakt, ze ligt er uitNiet langer dat zelfingenomen kinnetje, dat heiliger dan heilig lachje en dat rare accentje. Ik ben wel benieuwd wie er straks uitgaat. Ik vrees voor Abby of Leanne, ik hoop op Helena.
Leanne?! Nu ben ik al helemaal in shock! Blij dat ik volgende week weer kan kijken!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:22 schreef Cee het volgende:
Simona en Leanne liggen eruit. Terecht, vind ik. Siobhan is een heel eind gekomen en ik vind dat ze nu verdiend in de halve finale staat. En ook Helena. Ben het wel eens met de jury, ze trekt gekke bekken en qua uitstraling komt ze niet zo sympathiek over maar ze is wel steeds de sterkste qua zang bij de sing-offs.
Leanne bleef te jong voor de rol, en qua acteren is Helena toch een stuk verder. ALW moedigde Leanne wel aan om vooral verder te gaan met zingen en musicals en audities, maar voor deze rol is ze niet geschikt. Qua performance was er niets mis mee (ze zong 'Hopelessly devoted to you', met een acteur als extra rekwisietquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Leanne?! Nu ben ik al helemaal in shock! Blij dat ik volgende week weer kan kijken!
Maar waar ging het mis?
Simona is ook gewoon stomquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Leanne bleef te jong voor de rol, en qua acteren is Helena toch een stuk verder. ALW moedigde Leanne wel aan om vooral verder te gaan met zingen en musicals en audities, maar voor deze rol is ze niet geschikt. Qua performance was er niets mis mee (ze zong 'Hopelessly devoted to you', met een acteur als extra rekwisietzodat ze daarmee kon acteren) maar niemand van de jury zag nog een Maria in haar.
Tijdens het afscheidsliedje was toch wel erg duidelijk dat Simona erg overdreven zingt en acteert, ze duwde nog net Leanne niet van het podium af om even alle aandacht te krijgen.![]()
Meteen na de reguliere wedstrijd was er een sing-off tussen Simona en Helena, en toen viel Simona af. In de results-show was er een sing-off tussen wederom Helena, en Leanne, en ALW redde Helena voor de vijfde keer van de ondergang.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maar Simona viel dus rechtstreeks af? En Leanne na een sing off met Helena?
Ik ga over 1,5 maand, maar TSOM draait dan nog nietquote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef bladibladibla het volgende:
Wat een show gisteren!
Ik kreeg echt kippenvel van Siobhan. Songbird is echt een heel mooi nummer en ik was bang dat dat niks zou worden, maar het was zo mooi.
En Aoife die ALW aan het huilen kreeg tijdens de repetitie
Ik ben zo blij dat Simona eruit is. Ik denk alleen dat ze beter twee keer So long, Farewell hadden kunnen zingen. Nu werd Leanne inderdaad bijna het podium afgeduwd door Simona![]()
Ik heb echt zin om naar Londen te gaan, alleen al om naar TSOM te gaan...
Gezien de mensen die nu in de finale staan zal Connie het wel winnen. Ik snap alleen niet zo goed dat ALW verder geen enkele invloed meer heeft, en dat het nu geheel op het publiek aan komt. Lijkt me toch vrij tricky...quote:Op zondag 10 september 2006 19:30 schreef bladibladibla het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn videorecorder lag dat ik de eerste 30 minuten niet kon zien. Ik was al als de dood dat ik helemaal niks kon zien
Siobhan heeft een mooiere stem om naar te luisteren, terwijl Aoife echt de betere actrice is. Maar als je vergelijkt hoeveel Aoife's stem zich ontwikkeld heeft denk ik dat ALW haar de kans moet geven, aangezien Siobhan misschien niet zo goed is qua acteren.
Dat stukje met John Barrowman was trouwens wel grappig, zeker als je je bedenkt dat hij al jarenlang openlijk homo is![]()
Ik gun Connie die rol heel erg. Helena heeft een goede stem, en tijdens Have you met Miss Jones? kon je duidelijk zien dat ze goed kan acteren tijdens een nummer. Ik vind haar stem alleen niet zo mooi, een beetje schril, maar dat is persoonlijk. Siobhan heeft een geweldige stem, maar ik vind haar niet zo'n Maria als Connie.
En toen Connie vorige week in tranen vertelde dat zie niet meer terug naar huis call centre baantje wilden gunde ik het haar nog veel meer
Ik denk dat het publiek na al die soortgelijke shows zoals Idols zo onderhand wel doorheeft dat ze gewoon op hun favoriet moeten stemmen, en niet op de underdog. Ik denk dat veel mensen op Helena hebben gestemd om haar uit de sing off te houden met het gevolg dat Siobhan er geheel onverdiend instond. Dat zal veel mensne wel hebben wakker geschud.quote:Op maandag 11 september 2006 09:58 schreef Leonoor het volgende:
Gezien de mensen die nu in de finale staan zal Connie het wel winnen. Ik snap alleen niet zo goed dat ALW verder geen enkele invloed meer heeft, en dat het nu geheel op het publiek aan komt. Lijkt me toch vrij tricky...
Ze is ook wel de terechte winnaar, maar ik vond Helena echt echt echt ontzettend goed vandaag! En ze nam het ook echt heel erg sportief op!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:47 schreef Emmetje37 het volgende:
Geef mij maar Connie ... ze is voor mij de sprankelende Maria
Ik vond Helena de vorige weken veel beter, dan nu.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:18 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ze is ook wel de terechte winnaar, maar ik vond Helena echt echt echt ontzettend goed vandaag! En ze nam het ook echt heel erg sportief op!
Dat Connie een standaard contract van 6 maanden zou krijgen was dus al duidelijk.quote:Who could take on such a famous role and make it their own?
Who would be the modern day choice for 'Maria'?
Who can win over the public and show a spark of something special?
Who has the drive, guts and sheer determination to cut the mustard and win a six-month standard leading role contract on the West End stage?
Dat is toch logisch.quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef bladibladibla het volgende:
Mm, ik lees nu net dit artikel.
De producers van TSOM hebben dus ook een andere actrice aangenomen om de rol van Maria voor 12 maanden te spelen. Connie heeft een contract voor 6 maanden voor 6 shows, dus de andere dame zal 2 shows per week spelen, maar de mogelijkheid bestaat dus dat haar rol na 6 maanden overgenomen gaat worden.![]()
Zo redeneerde ik ook alquote:Op maandag 25 september 2006 10:42 schreef bladibladibla het volgende:
Leuk voor Connie!
Het lijkt mij eigenlijk logischer dat ze de nummer 2 van HDYSAPLM (Helena) dus de understudy maken. Dat lijkt me wel een eerlijke beloning voor de nummer 2.
Helena heeft de hoofdrol gekregen in de tour van de musical Gypsy die binnenkort door Engeland gaat trekken. Dus ze zal geen understudy zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 10:42 schreef bladibladibla het volgende:
Leuk voor Connie!
Het lijkt mij eigenlijk logischer dat ze de nummer 2 van HDYSAPLM (Helena) dus de understudy maken. Dat lijkt me wel een eerlijke beloning voor de nummer 2.
Tja, dat krijg je als understudy hè?quote:Op maandag 25 september 2006 19:58 schreef Cee het volgende:
Geruchten gaan dat Emma uit de productie is gestapt omdat ze het niet eens was met het feit dat ze maar 2 shows per week mocht doen.
bronquote:De AVRO gaat volgend jaar op zoek naar de Nederlandse hoofdrolspeelster voor Evita, de beroemde musical van Andrew Lloyd Webber over het leven van Eva Duarte de Perón. Het programma is gebaseerd op het zeer succesvolle BBC- programma How do you solve a problem like Maria (foto), waarin werd gestreden om de hoofdrol van Maria in Andrew Lloyd Webber’s musical The Sound of Music. In de Nederlandse versie van dit program- ma worden diverse audities gehouden.
Na de audities worden tien potentiële hoofdrolspeelsters geselecteerd voor de musical Evita. Daarna volgen de selectieronden onder leiding van een deskundige jury voor de prestigieuze hoofdrol. Het kijkerspubliek bepaalt uiteindelijk de winnaar van het programma. De professionele vakjury heeft hierin geen stemrecht. De rol van Evita Peron werd eerder in de gelijknamige film vertolkt door Madonna.
Willemijn Maas, directeur van de AVRO, is bijzonder verheugd dat de AVRO beslag heeft weten te leggen op het concept. “Dit programma past precies binnen de doelstellingen en traditie van de AVRO om mensen de kans te geven hun creatieve talenten te laten zien“, aldus Maas. “Bovendien wil de AVRO cultuur voor een breder publiek toegankelijk maken. Daarom ben ik ontzettend blij dat we dit Britse succesformat volgend jaar op het scherm kunnen brengen.”
Het programma wordt voor de AVRO geproduceerd door Eyeworks. Reinout Oerlemans: “Er was vanuit alle Nederlandse TV zenders veel belangstelling voor dit gewilde programma. Wij denken met de AVRO en de BBC de optimale partners gevonden te hebben om dit programma tot een groot succes te maken. Joop van den Ende Theaterproducties zal deze musical volgend theaterseizoen op de planken brengen.” Wie het programma gaat presenteren is op dit moment nog niet bekend.
Tooske was er toch laatst ook al in een show waar ten overstaan van Joop van den Ende een hoofdrolspeler van Tarzan werd gecast?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef schatje het volgende:
Er komt een Nederlandse versie waarin naar een hoofdrolspeelster voor Evita wordt gezocht.
[..]
bron
Haha, ja, en ze deden de hele tijd voorkomen of dat echt ontzettend uniek was, een hoofdrolspeler gekozen door het publiek. Uiteindelijk mocht het publiek een stem uitbrengen, er waren er in totaal 8 te vergeven. Mocht het gelijk spel worden, dan had het professionele auditi-panel toch het laatste woord. Dus zo ontzettend "door het publiek" is onze Tarzan nou ook weer niet gekozen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tooske was er toch laatst ook al in een show waar ten overstaan van Joop van den Ende een hoofdrolspeler van Tarzan werd gecast?
Ideeën-armoede
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |