Nee, dat is geen optiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
of vraag haar mee naar de verjaardagga je daar neuken
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:08 schreef Logitik het volgende:
Vorige week een one night stand gehad![]()
Nu vraagt ze of ik vanavond weer naar de stad kom (uitgaan) om samen te gaan dansen. Overkapte vraag dus
Probleem is nu dat iedereen naar een verjaardag gaat. Ik ben ook uitgenodigd. Nu weet ik echt niet meer wat te doen.. Alleen naar de stad gaan is ook weer kut vind ik![]()
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Gewoon naar de verjaardag.
Of krijg je zo weinig seks dat het van deze ene keer afhangt?
Blijft ze toch bij jou pitten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef Logitik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen optieZe is nu in Rotterdam, en neemt de laatste trein terug naar Arnhem. Ze slaapt dus weer bij die vriendin
![]()
Doe jij dansen tijdens het uitgaan ?quote:Nu vraagt ze of ik vanavond weer naar de stad kom (uitgaan) om samen te gaan dansen.
Haha, het zit een beetje andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Om samen te gaan dansen. Dat klinkt echt wel heel erg 1959.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe jij dansen tijdens het uitgaan ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG. Enorme fagget![]()
Ik was de vorige keer te dronken om hem overeind te krijgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef longinus het volgende:
Is het de moeite waard om meerdere keren sex te hebben met die zelfde griet
Idd. Neuken kan altijd nog wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:15 schreef Devlinsect het volgende:
Moeilijk hoor. Naar een verjaardag of neuken. Pffffffffff.![]()
Je roert in een ander zijn kwakkie? BAHquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Logitik het volgende:
ps. ze heeft sinds 3 weken een vriend, maar het lijkt dus net alsof ze mij liever wilt!
precies. hoe lang duurt neuken nou? zuipen kan je de hele avondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Idd. Neuken kan altijd nog wel.
Misschien geeft ze je die herkansing in de wetenschap dat je hem niet overeind krijgt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer te dronken om hem overeind te krijgenIk wil een herkansing
![]()
Dus je kon hem niet overeind krijgen en je noemt het een one night stand? Had je een voorbinddildo om?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer te dronken om hem overeind te krijgenIk wil een herkansing
![]()
Was eigelijk als een geintje bedoeltquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je kon hem niet overeind krijgen en je noemt het een one night stand? Had je een voorbinddildo om?
![]()
Nee. Als er iets bij jou druipt, zou ik haar niet voor de tweede keer nemen btwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef Logitik het volgende:
[..]
Was eigelijk als een geintje bedoeltdruipt het sarcasme er niet vanaf ?
![]()
Dan nog. Dansen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Logitik het volgende:
[..]
Haha, het zit een beetje andersIk zei tegen haar, dat als ze nog een keer in Arnhem gaat stappen (ze woont zelf in Eindhoven) dat ze maar ff moet laten weten wanneer ze er weer. Dus ik kreeg mailtje vanmorgen van haar
Dat zou best kunnen, zo lekker als ik ben. Alleen ik wil het nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:22 schreef rollator_GSI het volgende:
misschien wil haar vriend ook wel een one night stand met je
Mij wil je sowieso niet, ik ben dikquote:
Nou als je net zo bezopen ben als de laatste keer, dan weet je het s`ochtends pas als je moeilijk kan zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zo lekker als ik ben. Alleen ik wil het niet![]()
Dat is een erg sterk argument. Het jammerlijke is dat mijn piemel een eigen willetje heeftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou niet zo puberaal doen en naar dat feest gaan. Ik neem aan dat het een feest is van één van je vrienden en dat is belangrijker dan dat jij iemand gaat neuken.
Ik zou t combineren, eerst feest, daarna neuken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zou niet zo puberaal doen en naar dat feest gaan. Ik neem aan dat het een feest is van één van je vrienden en dat is belangrijker dan dat jij iemand gaat neuken.
Op zich best goed idee.. het is open tot 5 uurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t combineren, eerst feest, daarna neuken.
Dan leg ik de nadruk op het eerste gedeelte van mijn advies: doe niet zo puberaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:25 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat is een erg sterk argument. Het jammerlijke is dat mijn piemel een eigen willetje heeft![]()
Dan ga jij naar het feest en stuur je je piemel uit dansen....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:25 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat is een erg sterk argument. Het jammerlijke is dat mijn piemel een eigen willetje heeft![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga jij naar het feest en stuur je je piemel uit dansen....
En wat nou als ik van al dat bier moet plassen ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ga jij naar het feest en stuur je je piemel uit dansen....
Dan heb ik juist meer om van je te houdenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij wil je sowieso niet, ik ben dik
Nou duidelijk dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef Logitik het volgende:
[..]
Op zich best goed idee.. het is open tot 5 uur
Gaarne, anders blijft dit té lang in mijn actove topicsquote:
Hier kan ik wel een reactie opgeven, maar dat doe ik maar niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef Logitik het volgende:
[..]
En wat nou als ik van al dat bier moet plassen ?
Ik wil weten hoe het is afgelopen. Niets geen slotjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Gaarne, anders blijft dit té lang in mijn actove topics
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Verkapte "ik heb vanavond een verjaardag-topic"
Wacht fff, je bent vreselijk lekker én je wilt neuqen? Hmmm...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zo lekker als ik ben. Alleen ik wil het niet![]()
En TS, wat is het geworden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan heb ik juist meer om aan vanst je te houden![]()
![]()
Je moet eens weten hoe lekker zij is..quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:18 schreef Metal_Mart het volgende:
Bijzonder man, een keer neuken.Da's toch wel belangrijker dan je vrienden.
Had je beter kunnen neukenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef Logitik het volgende:
Ik ben alleen naar die verjaardag geweest.. Verjaardag was zo saai, dat ik niet eens meer in de stemming was om te gaan stappen
Dit zie ik voor me, alleen dan met een piemelquote:
Goedzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef Logitik het volgende:
Ik ben alleen naar die verjaardag geweest.. Verjaardag was zo saai, dat ik niet eens meer in de stemming was om te gaan stappen
Hallo echt, nu is hij alleen nog maar meer in trek bij haarquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:48 schreef Loontjah het volgende:
Jammer, had wel een sappig verhaal verwacht... Ze zal je wel niet meer bellen ...
Dude, dat druist tegen ALLE regels van one-night-stands in...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Logitik het volgende:
ps. ze heeft sinds 3 weken een vriend, maar het lijkt dus net alsof ze mij liever wilt!
Uhmm.. explain yourselfquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:07 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Dude, dat druist tegen ALLE regels van one-night-stands in...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat een sukkel ben je toch.Een lekker wijf laten schieten voor een kutverjaardag.
En nu zit je dan met je zak vol zaad. En dan zeker gaan aftrekken he
Kneus
Je bent een dag te laat...quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:04 schreef Sjibble het volgende:
Zeg dat het om middernacht veel leuker is enzo, maak et later. ga naar die verjaardag, en neuk haar daarna, prolbem solved
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:05 schreef Devlinsect het volgende:
verkapt ik-heb-gisteren-getrokken-na-de-verjaardag topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |