Nee, dat is geen optiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Blue Thunder het volgende:
of vraag haar mee naar de verjaardagga je daar neuken
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:08 schreef Logitik het volgende:
Vorige week een one night stand gehad![]()
Nu vraagt ze of ik vanavond weer naar de stad kom (uitgaan) om samen te gaan dansen. Overkapte vraag dus
Probleem is nu dat iedereen naar een verjaardag gaat. Ik ben ook uitgenodigd. Nu weet ik echt niet meer wat te doen.. Alleen naar de stad gaan is ook weer kut vind ik![]()
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Gewoon naar de verjaardag.
Of krijg je zo weinig seks dat het van deze ene keer afhangt?
Blijft ze toch bij jou pitten?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef Logitik het volgende:
[..]
Nee, dat is geen optieZe is nu in Rotterdam, en neemt de laatste trein terug naar Arnhem. Ze slaapt dus weer bij die vriendin
![]()
Doe jij dansen tijdens het uitgaan ?quote:Nu vraagt ze of ik vanavond weer naar de stad kom (uitgaan) om samen te gaan dansen.
Haha, het zit een beetje andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
. Om samen te gaan dansen. Dat klinkt echt wel heel erg 1959.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe jij dansen tijdens het uitgaan ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG. Enorme fagget![]()
Ik was de vorige keer te dronken om hem overeind te krijgenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef longinus het volgende:
Is het de moeite waard om meerdere keren sex te hebben met die zelfde griet
Idd. Neuken kan altijd nog wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:15 schreef Devlinsect het volgende:
Moeilijk hoor. Naar een verjaardag of neuken. Pffffffffff.![]()
Je roert in een ander zijn kwakkie? BAHquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:13 schreef Logitik het volgende:
ps. ze heeft sinds 3 weken een vriend, maar het lijkt dus net alsof ze mij liever wilt!
precies. hoe lang duurt neuken nou? zuipen kan je de hele avondquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Idd. Neuken kan altijd nog wel.
Misschien geeft ze je die herkansing in de wetenschap dat je hem niet overeind krijgt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer te dronken om hem overeind te krijgenIk wil een herkansing
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |