hand in hand de bocht door, soms kan je niet naast elkaar fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t cute
Les es uit hoe t gevaarlijk is?
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
hand in hand de bocht door, soms kan je niet naast elkaar fietsen![]()
vandaag reed ik achter zo'n stelletje, kon er niet langs van links want daar was de weg te smal voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?
omdat hij geen vriendinnetje heeft waar hij mee hand in hand kan fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omdat hij geen vriendinnetje heeft waar hij mee hand in hand kan fietsen
ik ga gewoon lekker bij jou achterop...ik hoef heul niet zelf te fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat doen die stelletjes als ze net verkering hebben![]()
En na 2 maanden later fietsen ze gewoon naast elkaar dan is het speciale er af![]()
Het is gevaarlijk als de rechterfietster de met de rechterhand de linkerhand van de linkerfietser vasthoud! Duidelijk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke achterlijke debiel haalt het in z'n hoofd om zoiets te doen.
Als stelletje hand in hand lopen, oké, maar ook nog fietsend.
Het staat achterlijk, en het is ook nog eens gevaarlijk.
![]()
Iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga gewoon lekker bij jou achterop...ik hoef heul niet zelf te fietsen![]()
lol die film heb ik nooit gezien...alleen het boek gelezen een jaar of 16 geleden, en daar herinner ik me ook niets meer vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
![]()
En dan net zoals in turksfruit?![]()
Ken je die scéne niet eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol die film heb ik nooit gezien...alleen het boek gelezen een jaar of 16 geleden, en daar herinner ik me ook niets meer van
Plotseling moeten remmen ergens voor bijvoorbeeld. Als je dan op een fiets met handremmen fietst zal er 1 van de 2 dus in eerste instantie alleen de voorrem inknijpen en das leuk als je remmen strak afgesteld staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t cute
Les es uit hoe t gevaarlijk is?
Lachen toch als je dat live ziet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:44 schreef Swolly het volgende:
[..]
Plotseling moeten remmen ergens voor bijvoorbeeld. Als je dan op een fiets met handremmen fietst zal er 1 van de 2 dus in eerste instantie alleen de voorrem inknijpen en das leuk als je remmen strak afgesteld staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |