hand in hand de bocht door, soms kan je niet naast elkaar fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t cute
Les es uit hoe t gevaarlijk is?
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
hand in hand de bocht door, soms kan je niet naast elkaar fietsen![]()
vandaag reed ik achter zo'n stelletje, kon er niet langs van links want daar was de weg te smal voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?
omdat hij geen vriendinnetje heeft waar hij mee hand in hand kan fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Maar waarom erger jij je eigen er dan aan?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
omdat hij geen vriendinnetje heeft waar hij mee hand in hand kan fietsen
ik ga gewoon lekker bij jou achterop...ik hoef heul niet zelf te fietsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat doen die stelletjes als ze net verkering hebben![]()
En na 2 maanden later fietsen ze gewoon naast elkaar dan is het speciale er af![]()
Het is gevaarlijk als de rechterfietster de met de rechterhand de linkerhand van de linkerfietser vasthoud! Duidelijk?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke achterlijke debiel haalt het in z'n hoofd om zoiets te doen.
Als stelletje hand in hand lopen, oké, maar ook nog fietsend.
Het staat achterlijk, en het is ook nog eens gevaarlijk.
![]()
Iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga gewoon lekker bij jou achterop...ik hoef heul niet zelf te fietsen![]()
lol die film heb ik nooit gezien...alleen het boek gelezen een jaar of 16 geleden, en daar herinner ik me ook niets meer vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
![]()
En dan net zoals in turksfruit?![]()
Ken je die scéne niet eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol die film heb ik nooit gezien...alleen het boek gelezen een jaar of 16 geleden, en daar herinner ik me ook niets meer van
Plotseling moeten remmen ergens voor bijvoorbeeld. Als je dan op een fiets met handremmen fietst zal er 1 van de 2 dus in eerste instantie alleen de voorrem inknijpen en das leuk als je remmen strak afgesteld staanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind t cute
Les es uit hoe t gevaarlijk is?
Lachen toch als je dat live ziet!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:44 schreef Swolly het volgende:
[..]
Plotseling moeten remmen ergens voor bijvoorbeeld. Als je dan op een fiets met handremmen fietst zal er 1 van de 2 dus in eerste instantie alleen de voorrem inknijpen en das leuk als je remmen strak afgesteld staan
Feyenoord fans natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
![]()
Niet je wilt gewoon aan hun kontje zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:22 schreef Maethor_Veleg het volgende:
doen die breezermeiden ook altijd, en laaaangzaam! De grootste verleiding om dan één van de drie of vier een klein duwtje te geven zodat het hele stel omsodemietert
Jaaah het ongewoon dat een vrouwelijk persoon zulke uitspraken doet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:26 schreef Maethor_Veleg het volgende:
*zucht* wéér iemand die denkt dat ik een man ben!
wie zegt datquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:26 schreef Maethor_Veleg het volgende:
*zucht* wéér iemand die denkt dat ik een man ben!
OMGquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:35 schreef Serendips het volgende:
Vorige week nog gezien op de sportschool; jongen en meisje naast elkaar op een hometrainer...en jawel.....elkaars handje vasthoudend....![]()
Sowieso hand in hand is voor smerige homo's.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Als stelletje hand in hand lopen, oké, maar ook nog fietsend.
Het staat achterlijk, en het is ook nog eens gevaarlijk.
![]()
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sowieso hand in hand is voor smerige homo's.....
raad eens hoe jou 'club' lied gaat![]()
HAND IN HAND.........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X
X
X
1900
Zozo, jij boefje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
HAND IN HAND.........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X
X
X
1900
M0EHahahaha.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
HAND IN HAND.........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X
X
X
1900
Je hebt het nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Hoe weet je dan dat het irritant is?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:05 schreef Riann het volgende:
het is niet echt gevaarlijk dus dat punt snap ik niet echt van je.
Maar ja laat ze toch lekker vaak zijn het jonge stelletjes. Ik heb het nooit gedaan en zal het nooit doen ik vind het erg irritant fietsen.
Hand in hand lopen is wel erg fijn![]()
Hooooomo's lopen hand in handquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
HAND IN HAND.........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X
X
X
1900