bronquote:Köln Hbf
Moskva Belorusskaja
Geen prijsinformatie mogelijk![]()
Ja want die double cheese whoppers zijn zwaar okquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef outcast_within het volgende:
oja en je bent natuurlijk zwaar veel euro's kwijt bij de burger king in utrecht
duidelijk geen prijs/kwaliteit vechterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja want die double cheese whoppers zijn zwaar ok![]()
Maar je moet je wel volstoppen voor zo'n lange reis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:16 schreef outcast_within het volgende:
[..]
duidelijk geen prijs/kwaliteit vechter
Ah, die post had ik even gemist. Enkeltje per vliegtuig terug dus. Zal eens kijken wat dat kost.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef Orealo het volgende:
En misschien he, is 't wel leuker dan met 't vliegtuig, tis meer een soort wereldreis wat je maakt nu!
Ooh en de terugweg wordt een enkelte schiphol, want 1x die reis is wel genoeg denk ik zo.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef mschol het volgende:
leuk idee maar ik zou toch echt voor een retourtje vliegtuig gaan..
Heenreis vanaf Amsterdam naar Tokyo (Alle luchthavens) op 15-08-2006
Terugreis vanaf Tokyo (Alle luchthavens) naar Amsterdam op 22-08-2006
769 retourtje met britisch airways
Rolt er bv. uit bij www.vliegtarieven.nl ,"geen plaats"op de door mschol gebruikte (voorbeeld)data!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik kom constant op 1K+ uit..
www.schiphol.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ik kom constant op 1K+ uit..
Ik weet wel zeker van niet. De reiskosten liggen al hoger, maar je bent een week onderweg waarin je moet eten en drinken. Je moet visa hebben, inentingen. Misschien een hotel in Wladiwostok. Vliegen is zeker goedkoper.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef doemaardrie het volgende:
Ik betwijfel of je uiteindelijk goedkoper uit zult zijn dan dat je met het vliegtuig gaat.
plus nog eens de treinkosten in Japan zelf, en die zijn ook niet goedkoopquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. De reiskosten liggen al hoger, maar je bent een week onderweg waarin je moet eten en drinken. Je moet visa hebben, inentingen. Misschien een hotel in Wladiwostok. Vliegen is zeker goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |