Inderdaad, die's lijpquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:56 schreef felic. het volgende:
Herman van Veen feat. Brainpower - Dansplaat
Meesterplaat met AJK tune.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Man, als ik een stripfiguur was zou ik het wel weten.
Chick!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Dolf ist rechtvaardigquote:
meen je datquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Eigenlijk is het anime, het is gemaakt in Japan.![]()
Alfred Jodocus Kwak is tof![]()
Ik was vlieft op haar vroeger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
in japan is alfred ook erg populair geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gemaakt in Japan maar hier voornamelijk uitgezonden.
de kraaienpartij.....quote:
quote:
hij was een halfbloed.....net zo als de echte dolfquote:
Man, ik heb zoveel afleveringen met de tranen bijna in m'n ogen gekekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Cyaa het volgende:
die eerste ep is ZOOO zielig he...ze moeten verhuizen vanwege een grote circus die gevaarlijk is voor hun klomp, en dan worden ze pappie en ze mammie en ze boertjes en zusjes doodgereden door een auto![]()
athans, dit heb ik er van onthouden
dat waren toch de laatste paar afleveringen? want die vond ik namelijk super goed!! (dat kan ik me nog goed herinneren)quote:
quote:
newbiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef MilkyWay het volgende:
Ik vond die ene aflevering met de geest in de fles altijd heel eng
Mag ik vragen waar?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef AlttC het volgende:
Helaas zijn (naar mijn weten) enkel de eerste drie eps. in het Nederlands te downen/te zien...
Rest is Japans/Fins ofzo zonder enige ondertiteling...
Een vrouwke.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Was die Ollie de Ooievaar nou een man of een vrouw?
Hoe weet jij datquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef Cyaa het volgende:
en je moeder wini?
Hmmm inderdaad. Misschien wilden ze niet de indruk wekken dat ze zijn vriendin was?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Het was een vrouwenstem, maar Alfred had het altijd over "mijn vriend Ollie is advocaat".
Juha!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:48 schreef MilkyWay het volgende:
Ik vond die ene aflevering met de geest in de fles altijd heel eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |