Jeetje, waar had ie het allemaal over ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:50 schreef Alicey het volgende:
Nadat de kip zijn kop verloor bleef het beest verder praten, en ging een menigte toespreken..
Ik weet het niet, ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, waar had ie het allemaal over ?
hij ging daarna de gebraden haan uitgangen en sprak op Capitol Hill het Amerikaanse Congress toequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jeetje, waar had ie het allemaal over ?
De congresleden waren er dan ook als de kippen bij..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij ging daarna de gebraden haan uitgangen en sprak op Capitol Hill het Amerikaanse Congress toe
Een zwarte .. ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef liefie_ het volgende:
Tengo la camisa negra
hyde park?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Kennen jullie dat parkje in londen ?
waar allemaal mensen op kratjes staan en verhalen vertellen en de mensen dan vragen laten stellen enzo ?
blouse/shirt dacht ikquote:
dat is een redelijk groot parkje hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij wel, straks ff bekijken.
Nu echt weg enzoot.
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is een redelijk groot parkje hoor
en alicey ik lig al de hele middag onder een deken
maja ik heb ook de hele ochtend buiten gestaan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |